וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא ארבעה שחקנים: הפועל חולון מארחת את שטרסבורג

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 14:49

לאחר שהודחה כבר, ויריבתה הבטיחה ביחד עם הפועל ירושלים את העלייה לרבע הגמר, האלופה חוזרת הביתה למשחק נטול משמעות. ג'ו רגלנד, שון דאוסון וכנראה מרווין ג'ונס מצטרפים לפרדי בורדיון ברשימת הנעדרים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 14.3/ספורט1

הפועל חולון כבר הודחה למעשה מליגת האלופות, אבל לאוהדיה יהיו שתי הזדמנויות להיפרד מהעונה הזו במפעל האירופי עם שני משחקי הבית האחרונים בטופ 16 - הערב (רביעי, 19:00) נגד שטרסבורג ובשבוע הבא מול דיז'ון.

שני המשחקים יהיו חסרי משמעות, משום ששטרסבורג והפועל ירושלים הבטיחו את מקומן ברבע הגמר, והמאבק על המקום הראשון בבית ט' יוכרע במפגש הישיר ביניהן במחזור הנעילה.

ספק אם מני האריס האמין שאת הבכורה המחודשת שלו בחולון הוא יערוך כשהסיכוי לעלות שלב אבד ונעלם, אבל רק הערב יורשה הגארד ללבוש שוב את המדים הסגולים. הקבוצה תופיע בהרכב חסר במיוחד: ג'ו רגלנד, שון דאוסון, פרדי בורדיון ושחר עמיר ייעדרו, וכנראה גם מרווין ג'ונס.

מרווין ג'ונס, הפועל חולון. דני מרון
סובל מגב תפוס. מרווין ג'ונס/דני מרון

"אנחנו מגיעים בסיטואציה לא מוכרת, כשהמשחק לפרוטוקול כביכול, והתפקיד שלנו הוא לנצל את שני המשחקים הנותרים בליגת האלופות כדי להתכונן לליגת העל ולהגיע בכושר הטוב ביותר לרגעי ההכרעה בבית העליון ובפלייאוף", אמר עוזר המאמן עמית שרף. "אני בטוח שלמרות חוסר החשיבות במשחק, הקהל יוכל ליהנות מערב אירופי ברמה גבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully