וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוספת הזמן הארוכה בהיסטוריה? משחק ליגה נמשך 130 דקות

מגרש מוצף במזג אוויר סוער, בדיקות VAR ממושכות, שני פנדלים ושני אדומים גרמו לתוספת של 40 דקות במשחק בבוליביה. צפו בדרמה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 14.3/ספורט1

נושא תוספות הזמן המוארכות תפס כותרות במהלך המונדיאל בקטאר, כאשר השיא היה במפגש בין אנגליה לאיראן (2:6) שהסתיים אחרי 117 דקות - המשחק הארוך ביותר במסגרת הגביע העולמי. אבל מה תגידו על תוספת זמן של 40 דקות למשחק?

זה מה שקרה אמש (שני) בבוליביה, כאשר משחק הליגה הבכירה בין אתלטיקו פלמאפלור לבלומינג הסתיים בדקה ה-130, לאחר דרמה מופרעת בתוספת הזמן ושער ניצחון בדקה ה-90+38.

המארחת הובילה 0:2 בדקה ה-86 בזכות שני פנדלים שנשרקו לטובתה, ואז הצליחה בלומינג לצמק. אלא שהשער הצריך אישור VAR והבדיקה לקחה לא פחות מ-10 דקות. המשחק נעצר גם כך כמה פעמים בשל מצב הדשא שהיה עמוס שלוליות לאחר מזג האוויר הסוער, ויחד עם העיכוב ב-VAR והחילופים - קבע השופט תוספת זמן בת 30 דקות.

צפו בתקציר המשחק המשוגע

בדקה ה-24 של התוספת הצליחה בלומינג להשוות את התוצאה, שלוש דקות אחרי ששחקן שלה הורחק. בדקה ה-28 הורחק שחקן נוסף של האורחת, המשחק שוב נעצר והתוספת התארכה והתארכה. למרבה תסכולה של בלומינג, עם תשעה שחקנים היא לא הצליחה להחזיק מעמד ובדקה ה-38 של התוספת היה זה הארגנטינאי ג'ונתן קאנייטה שהשלים צמד וקבע 2:3 דרמטי לזכות פלמאפלור. שתי דקות לאחר מכן, גם הגיעה שריקת הסיום המיוחלת.

אגב, המשחק הזה היה אמור להיערך בכלל יום קודם, אך נדחה ב-24 שעות בגלל פקק תנועה שמנע את הגעת צוות השידור לאצטדיון.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully