וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמסה עליו: חמישייה להולאנד ב-0:7 של מנצ'סטר סיטי על לייפציג

הנורבגי עשה היסטוריה בליגת האלופות כאשר רשם שלושער עוד לפני המחצית, חגג חמישייה ראשונה בקריירת המועדונים תוך 35 דקות (מדקה 22 ועד 57) והוביל את קבוצתו לרבע גמר שישי ברציפות. גם גונדואן (49) ודה בראונה (90+2) היו חלק מהחגיגה

שמינית הגמר - הגומליןהסתיים14/03/2023
מנצ'סטר סיטי
  • האלאנד (22, פנדל)
  • האלאנד (24)
  • האלאנד (45)
  • גונדואן (49)
  • האלאנד (53)
  • האלאנד (57)
  • בראונה (90)
0
    ר.ב. לייפציג

    ארלינג הולאנד שבר כל כך הרבה שיאים בגיל 22, אבל הערב (שלישי) הגיע הרגע הגדול ביותר בקריירה שלו: הבקיע חמישייה מדהימה תוך 35 דקות, מנצ'סטר סיטי מחצה 0:7 את לייפציג ועלתה בקלות לרבע גמר ליגת האלופות בפעם השישית ברציפות - השכיחה לחלוטין את ה-1:1 במשחק צמוד בגרמניה לפני כשלושה שבועות.

    מאז שאלופת אנגליה ספגה את השוויון בלייפציג מנגיחה של יושקו גברדיול, היא יצאה לרצף של ארבעה ניצחונות ונתנה סיבה לחשוב שהיא מתחילה להעלות הילוך לקראת המאני-טיים של העונה, אבל ספק אם היה מי שחשב שהיא תרד למחצית ביתרון של שלושה שערים ותחגוג שבייעייה אדירה.

    ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי חוגג חמישייה. רויטרס
    33 שערים ב-25 הופעות בליגת האלופות! ארלינג הולאנד/רויטרס

    אחרי החמצות של אילקאי גונדואן וארלינג הולאנד בפתיחה, הנורבגי כבש בדקה ה-22 בפנדל גבולי שניתן בעצת שופטי המסך, שספק אם קיבלו את ההחלטה הנכונה כשקראו לשופט הסלובני לצפות באירוע, החלוץ האימתני השלים צמד תוך שתי דקות ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה חגג שלושער ועשה היסטוריה כשהפך לשחקן המהיר ביותר בתולדות המפעל להגיע ל-30 שערים - ב-25 הופעות בלבד!

    כאמור, הולאנד הוחלף לאחר 63 דקות כשבמאזנו כבר 33 שערים בליגת האלופות ולזכותו חמישייה ראשונה בקריירת המועדונים, אחרי שהבקיע גם בדקות 53 ו-57 ואז פינה את מקומו. עוד לפני כן גם גונדואן מצא את הרשת ואת המסמר האחרון נעץ קווין דה בראונה עם כדור לחיבורים בדקה ה-90+2 שקבע 0:7. סיטי חוגגת העפלה שישית ברציפות לרבע גמר ליגת האלופות וביום שישי היא תגלה מי תהיה יריבתה הבאה. מנגד, לייפציג חוזרת לקרבות הצמרת בבונדסליגה והיא תקווה שתהיה לה הזדמנות לנסות לשוב לשלב שמונה האחרונות גם בעונה הבאה.

    מהלך המשחק

    יצאנו לדרך באצטדיון איתיחאד במנצ'סטר. מי תצטרף לרבע גמר ליגת האלופות?

    3

    מנצ'סטר סיטי התנפלה על לייפציג וכמעט עלתה ליתרון בזק, אבל גונדואן לא ניצל את כדור הרוחב המצוין מדה בראונה ומכ-10 מטרים בעט גבוה מעל השער

    11

    אקה בכדור ארוך הציב את הולאנד לבדו מול בלאסוויך, אבל הנורבגי הגיע שנייה מאוחר מדי ובעט על גופו של השוער

    סיטי התנפלה על לייפציג, הולאנד החמיץ הזדמנות גדולה/רויטרס
    20

    ערבובייה ברחבה של לייפציג הסתיימה בהחמצות של אקנג'י והולאנד, אבל שופטי המסך זיהו נגיעת יד של הנריכס, קראו לשופט הראשי ואחרי צפייה באירוע הוא הצביע על הנקודה הלבנה בהחלטה מפוקפקת למדי. פנדל לסיטי!

    22

    גול! ארלינג הולאנד העלה את מנצ'סטר סיטי ליתרון 0:1 מ-11 מטר. בלאסוויך זינק לפינה הימנית שאליה הנורבגי בעט, אבל הכדור היה חד ונעצר רק ברשת

    צמד בזק להולאנד. תחילה בפנדל, אחר כך בנגיחה/רויטרס
    24

    גול! הולאנד השלים צמד תוך שתי דקות. דה בראונה ירה כדור אדיר למשקוף, עד שבלאסוויך התעשת הגיע הולאנד שנגח מקרוב לרשת

    אחרי הצמד הוא ציין 30 שערים ב-25 הופעות בליגת האלופות. בלתי נתפס/רויטרס
    31

    הולאנד שוב מצא את עצמו בעמדה נוחה בתוך הרחבה, הבעיטה שלו נהדפה היטב

    38

    גונדואן הסתנן מאחורי הגנת לייפציג וקיבל כדור עומק לאחד על אחד, הפעם גם מצא את המסגרת, אבל לא הצליח להכניע את בלאסוויך המצוין

    לא מעט שריקות גבוליות לזכות סיטי. ורנר מתלונן וספג צהוב/GettyImages, Robbie Jay Barratt
    45

    גול! מנצ'סטר סיטי ב-0:3 שתי דוקת בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. דיאס נגח אחרי קרן לקורה, הכדור טייל על הקו והולאנד היה הראשון להגיע אליו ולחגוג שלושער מדהים

    49

    גול! הפעם גונדואן כבש וסיטי ב-0:4. הקשר קיבל כדור על סף הרחבה, זרק את האידרה ושלח כדור לפינה הרחוקה

    בסוף הוא הבקיע. גונדואן/רויטרס
    53

    גול! רביעייה לארלינג הולאנד! הכל הולך לנורבגי. החלוץ תחילה סחט הצלה גדולה ובלאסוויך גם עצר מקרוב את אקנג'י, אבל הכדור שוב נפל אל הולאנד שממטרים ספורים קבע 0:5.

    57

    גול! ארלינג הולאנד כבר עם חמישייה! שוב קרן, שוב אקנג'י נעצר אצל השוער והנורבגי מקרוב בועט את הריבאונד לרשת. 0:6 וחמישייה להולאנד!

    חמישייה לפני שהוחלף. הולאנד/רויטרס
    63

    שישייה של ארלינג הולאנד לא תהיה לנו. הנורבגי הוחלף על ידי חוליאן אלברס

    90

    גול! 0:7 למנצ'סטר סיטי. קווין דה בראונה סגר את המשחק עם כדור לחיבורים מכ-19 מטר. מיד לאחר מכן נשמעה שריקת הסיום

    הרכבים

    מנצ'סטר סיטי: אדרסון, ג'ון סטונס (סרחיו גומס, 63), מנואל אקנג'י, רובן דיאס, נתן אקה, רודרי (קלווין פיליפס, 63), אילקאי גונדואן (ריאד מחרז, 55), קווין דה בראונה, ברנרדו סילבה, ג'ק גריליש (פיל פודן, 55), ארלינג הולאנד (חוליאן אלברס, 63).

    ר.ב. לייפציג: יאניס בלאסוויך, בנימין הנריכס (לוקאס קלוסטרמן, 80), וילי אורבן, יושקו גברדיול, דויד ראום, אמאדו האידרה (מוחמד סימאקן, 63), קונרד לאימר, קווין קאמפל, אמיל פורסברג (אנדרה סילבה, 63), דומיניק סובוסלאי (דני אולמו, 72), טימו ורנר (יוסוף פולסן, 63).

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully