וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

700 ק"ג שוקולד משוויץ לגרמניה: המשאית ששלח זומר לדה ליכט

באיירן מינכן הייתה נקלעת לפיגור מול פריז סן ז'רמן ואולי מפסידה ומודחת מליגת האלופות לולא ההצלה ההירואית של הבלם מקו השער. השוער לא שכח והפתיע בגדול

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 14.3/ספורט1

באיירן מינכן ניצחה את פריז סן ז'רמן גם בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות ועלתה על חשבונה לשלב שמונה האחרונות, אבל היה רגע אחד בגומלין שכמעט שינה את הכל. השוער יאן זומר איבד כדור ברחבה, ויטיניה בעט לרשת וכל יושבי האצטדיון במינכן כבר ראו את הצרפתים עולים ליתרון 0:1 שהיה שולח את המשחק להארכה לכל הפחות, אבל מתייס דה ליכט גלש בשנייה האחרונה, הרחיק את הכדור ממש מקו השער ובזכותו הבווארים נמנעו מספיגה, בהמשך גם עלו ליתרון והם אלו שחגגו בסיום העפלת שלב.

זומר השוויצרי, השוער שנרכש בחלון ההעברות של ינואר בעקבות פציעת מנואל נוייר, לא נותר אדיש להצלה הגדולה של דה ליכט - שלא הציל רק את באיירן מינכן, אלא גם אותו בתור השוער שביצע טעות כה קריטית - והבטיח שהוא יוקיר אותה על ידי שליחת משאית מלאה בשוקולד.

700 ק"ג שוקולד שעשו את דרכם משוויץ למינכן

שחקן באיירן מינכן, מתייס דה ליכט, מציל כדור מהקו. Alexander Hassenstein, GettyImages
דה ליכט מציל את זומר ובאיירן מינכן/GettyImages, Alexander Hassenstein

ואכן, היום (שלישי) זומר עמד בהבטחתו ובתקשורת בגרמניה פורסם תיעוד של 700 קילו שוקולד שהועמסו על משאית, שנסעה כשלוש שעות וחצי בכבישים משוויץ למינכן. המשאית המפוצצת בשוקולד לא עשתה את דרכה אל ביתו של דה ליכט - מיותר לציין ש-700 קילו זו מתנה נדיבה מדי, על אף שכך הבטיח זומר אחרי ההצלה - אבל תכולתה נתרמה במלואה לאחד מארגוני הצדקה במינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully