וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרבי על הפרקט: כשהפועל ובית"ר ירושלים נפגשו למשחק כדורסל

עיריית ירושלים, בשיתוף עמותת 'וירטוס ישראל', קיימה היום (ג', 14.3) את האירוע הגדול של 'ליגת האלופים' הירושלמית בכדורסל - הליגה הראשונה מסוגה בארץ המיועדת לאנשים עם מוגבלות בגילאים שונים. שחקני בית"ר והפועל ירושלים בכדורגל נפגשו לדרבי מרגש... בכדורסל

דרבי על הפרקט בירושלים/יחצ

עיריית ירושלים, בשיתוף עמותת 'וירטוס ישראל', קיימה היום (ג', 14.3) את האירוע הגדול של 'ליגת האלופים' הירושלמית בכדורסל - הליגה הראשונה מסוגה בארץ המיועדת לאנשים עם מוגבלות בגילאים שונים. האירוע התקיים במסגרת 'יום המעשים הטובים' אשר מצוין היום ברחבי הארץ, וכחלק מהפעילות השוטפת של הליגה, המקיימת מגוון של משחקים ופעילויות ספורטיביות עבור שחקניה לאורך כל השנה.

באירוע, בו השתתפו שחקני 'ליגת האלופים' ממספר קבוצות הפעילות בה, לקחו חלק מאות תלמידים מבתי ספר ירושלמיים, יחד עם מתנדבים מארגונים שונים השותפים לליגה, ביניהם חברת 'מובילאיי' ומשטרת ישראל, שהגיעו לשחק עם ספורטאי הליגה במשחקי כדורסל משותפים וכן לצפות בהם משחקים ולעודד אותם.

לרגל יום מעשים טובים שמצוין היום, שחקני בית"ר ירושלים והפועל ירושלים בכדורגל קיימו דרבי לא שגרתי, כשאצטדיון טדי הוחלף באולם מלחה, זאת כחלק משיתוף הפעולה של מנהלת הליגות לכדורגל עם עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון שמפעילה את יום מעשים טובים ואגף הספורט בעיריית ירושלים. במשחק הראווה הידידותי, שיחקו שחקני שתי הקבוצות טורניר כדורסל 2 על 2, כשבכל משחקון שולבו ספורטאים עם צרכים מיוחדים מליגת הכדורסל של אגף הספורט בעיריית ירושלים לספורטאים עם צרכים מיוחדים. ביצע עודדו את השחקנים ילדים מבתי ספר בעיר.

בין השחקנים של הפועל ירושלים שלקחו חלק היו אווקה אשטה, הראל שלום, עומר אגבדיש, נועם מלמוד, אונדרז' באצ'ו וג'ורדן בוטאקה. מבית"ר ירושלים השתתפו מיגל סילבה, ליאון מזרחי, נתנאל דלויה, עמית כהן, אבישי כהן ודן עזריה.

אירוע ליגת האלופים. שירת יונסוף כהן,
אירוע ליגת האלופים/שירת יונסוף כהן

בטקס החגיגי שהתקיים באירוע, העניק ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אותות הוקרה לראשי הקבוצות ולשחקני 'ליגת האלופים', יחד עם תשורה מיוחדת של אוזניות מקצועיות ואיכותיות לכל משתתף.

באירוע השתתפו גם מנכ"ל העירייה - איציק לארי, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט - עו"ד אלישע פלג, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק צמי"ד - יהודה פרוידיגר, המשנה למנכ"ל וראש מינהל תרבות, חברה וספורט - אריאלה רג'ואן ומנהל אגף חברה - אליסף פרץ.

'ליגת האלופים' הירושלמית, שהיום התקיים אירוע השיא שלה, הוקמה לפני כתשע שנים ומנוהלת על ידי עיריית ירושלים בשילוב כוחות של אגף הספורט, מחלקת צמי"ד באגף חברה ועמותת 'וירטוס ישראל'. הליגה הייחודית מאפשרת למשתתפים בה ליהנות ממסגרת מסודרת של משחקי כדורסל תחרותיים ולמצות את הפוטנציאל האישי של כל אחד מהם, כשהיא מעניקה להם חווית משחק ברמה מקצועית גבוהה הכוללת, בין היתר, מתקנים איכותיים בהם מתקיימים המשחקים השונים, מדי ספורט, צוות שיפוט מקצועי שלוקח חלק במשחקים ועוד.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "שחקני 'ליגת האלופים' שלנו - אנחנו גאים בכם ואוהבים אתכם! השחקנים המוכשרים של 'ליגת האלופים' שלנו ממשיכים לרגש בכל פעם מחדש ולהיות מקור גדול להשראה וגאווה עבור כולנו. לעיריית ירושלים זכות גדולה לקיים את פעילות הליגה בעיר בשנים האחרונות, ולהעניק לכל שחקניה מקום בו יוכלו להתפתח, לצמוח וליהנות מהספורט שהם כל כך אוהבים. נמשיך ללוות אתכם, להעניק לכם כלים ולטפח את הליגה המיוחדת שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
ליגת האלופים בירושלים/יחצ

יהודה פרוידיגר, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק צמי"ד: "אני מתרגש להיות באירוע כזה המקיף כל כך הרבה ספורטאים עם מוגבלות, ואני בטוח ש-800 תלמידי בתי הספר שהגיעו לעודד, ראו שכולנו שווים ושאם יש רצון אז הכל אפשרי. תודה לראש העיר שדוחף ותומך, ותודה לאגף הספורט ולאגף חברה - מחלקת צמי"ד, על האירוע שימשיך מדי שנה להרטיט לבבות ולרגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully