וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עם הלוגו של Make-A-Wish אני מרגיש שיש משמעות מיוחדת לנסיעה שלי"

רוי ניסני נהג פורמולה 2 בחר לשים את לוגו עמותת Make-A-Wish על רכב המירוץ שלו, ובזמנו הפנוי מגשים משאלות לילדים חולים החולמים להיות נהגי מירוצים כמוהו

רוי ניסני. Dutch Photo Agency,
רוי ניסני עם נריה הרקם/Dutch Photo Agency

רוי ניסני מתחרה באליפות הפורמולה 2 ומשמש כנהג מבחן בפורמולה 1. ניסני משמש כחבר דירקטוריון פעיל בעמותת Make-A-Wish המגשימה משאלות לילדים החולים במחלות מסכנות חיים בגילאי 3-18 כבר שנים רבות ולוקח חלק פעיל במשאלות קסומות של ילדים החולים שחולמים להיות נהגי מרוצים.

המשאלה האחרונה שבה ניסני לקח חלק היה של נריה הרקם בן ה-14 המתמודד עם מחלה מסכנת חיים. ניסני הזמין את נריה ומשפחתו לביתו והעניק לו חוויה של נהיגת מרוצים בכך שנתן לו להנאות מהסימולטור המדמה ישיבה במכונית מירוץ אמיתית. בין היתר ניסני הביא גם לנריה מזכרת את חולצת האימונים המקורית שלו.

מחווה נוספת ומרגשת של נהג המרוצים היא הבחירה בלשים את לוגו העמותה על מכונית המירוץ שלו , בה הוא מתחרה ומגיע לכל העולם. "כשאני יושב בתוך המכונית שלי ואני יודע שהלוגו של העמותה נמצא לי על האוטו אני מרגיש שיש משמעות לנסיעה ולתחרות שלי", אמר ניסני, "בנוסף, כל דבר שאני יכול להעניק עבור העמותה, בייחוד להגשים משאלה לילד חולה ולראות את ההתרגשות אצלו, זה משהו שנותן לי כוח ואני שמח לעשות את זה שוב ושוב".

רכב הפורמולה 1 של רוי ניסני. יחצ,
רכב הפורמולה1 של רוי ניסני עם הלוגו/יחצ

דניס בר אהרון סיכמה: "בתור מייסדת ומנכ"לית Make -A-Wish בישראל, לראות את רוי ניסני מצליח בזמן המועט והלוז הצפוף להגשים משאלות לילדים החולים ובכך העניק להם שמחה ותקווה, מרגש אותי ונותן לי כוח להמשיך ולהילחם עבור כל משאלה לילד חולה".

  • עוד באותו נושא:
  • רוי ניסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully