וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה בטרנר: לראשונה הפועל באר שבע תארח משחק בשבת ב-15:00

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 12:36

האצטדיון המפואר יארח לראשונה משחק בשעה כל כך מוקדמת נגד הפועל ירושלים (ספורט2). במנהלת הבהירו שהסיבה לכך קשורה בזכיין השידור ולא בענייני דת. בקבוצה מצפים לאצטדיון מלא

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:2 על עירוני קרית שמונה/ספורט1

היסטוריה באיצטדיון טרנר. לראשונה מאז הפתיחה של האצטדיון המפואר, תארח הפועל באר שבע את הפועל ירושלים בשבת הקרובה באצטדיון בשעה 15.00 (ספורט2).

מאז פתיחת האצטדיון בחודש ספטמבר 2015, הפועל באר שבע לא שיחקה בשבת בשעה כל כך מוקדמת והפעם האחרונה שהקבוצה אירחה בעיר בשעה 15:00 היתה כשהיא עוד שיחקה באצטדיון וסרמיל המיתולוגי. באותו משחק בווסמריל ב-10 בינואר 2015 אירחה הפועל באר שבע בשעה 15:00 את הפועל רעננה ונוצחה 1:0 משער של צ'יאם ממאדו טורה. בהפועל רעננה שיחקו אז טוני וואקמה ולואי טאהה שבהמשך עברו להפועל באר שבע. מנגד, בקבוצה של אלונה ברקת שיחקו אז המאמן הנוכחי אליניב ברדה ועוזרו מאור מליקסון.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
אוהדי הפועל באר שבע (החילונים) יזכו לעונג שבת מוקדם/דני מרון

במנהלת הליגות בכדורגל אמרו היום כי הסיבה שבעטייה הפועל באר שבע לא שיחקה מעל שבע שנים בטרנר בשעה 15:00 קשורה לבחירות של זכיין השידור ואינה קשורה לענייני דת, כפי שהיה בעבר במשחקי בית"ר ירושלים. בכל אופן במועדון די מתרגשים לקראת המשחק הראשון בטרנר בשעה כל כך מוקדמת ומקווים כמובן לאצטדיון מלא אחרי שמול עירוני קרית שמונה היו השבוע קצת יותר מ-11 אלף צופים.

יותר מעניין הצופים מקווים כמובן במועדון לתוצאה שונה מאותו הפסד בינואר 2015 בווסרמיל במשחק האחרון ששוחק בבירת הנגב בשעה המוקדמת של השבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully