וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בג'יו ג'יטסו מככבת באליפות אירופה: גורפת 5 מדליות זהב

אלוף אירופה עמית בורנשטיין: "זוהי גאווה גדולה עבורי לייצג את מדינת ישראל ולשמוע בכל פעם מחדש את התקווה במדינה זרה. תודה למאמנים שלנו שמאמינים בנו בכל יום מחדש ולהתאחדות אילת על הליווי והתמיכה"

נבחרת הצעירים של ישראל בג'יו ג'יטסו. שי איידין,
גאוה גדולה/שי איידין

גאווה ישראלית: אמש, יום א' (12.3), חתמה נבחרת ישראל בג'יו ג'יטסו את השתתפותה באליפות אירופה שנערכה בצרפת עם הישג מרשים של 5 מדליות זהב.

אלופי אירופה הטריים הינם עמית בורנשטיין וחניאל שוקמן אשר זכו שנה שנייה ברציפות, וירין דעבול, מאיה דאי ומאיה בכר אשר זוכים לראשונה. בנוסף, במדליית הכסף ובתואר סגן אלוף אירופה זכה דניס בבוקב, לצד מיכל באלי ארד וריף סנה אשר זכו במדליית הארד. סך הכל גרפה הנבחרת באליפות - 5 מדליות זהב, מדליית כסף ו-2 מדליות ארד.

יו"ר התאחדות הג'יו ג'יטסו בישראל, ארז אלרואי: "אנחנו מוכיחים בכל פעם מחדש שענף הג'יו ג'יטסו לא נופל מהענפים האולימפיים. אני גאה בספורטאים שעבדו לילות כימים ולא וויתרו עד אשר השיגו את המטרה הנחשקת - מדליות באליפות אירופה".

נשיא התאחדות אילת, אריק קפלן: "הצלחת נבחרת הג'יו ג'יטסו מוכיחה פעם נוספת שהדרך המקצועית שלנו ב"אילת" מוכיחה את עצמה. . אני גאה בנבחרת המעולה שלנו, אתם גאווה עצומה לכל עם ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully