וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה מאמינה: "לא נוותר, נילחם עד הרגע האחרון", דורה נשאר

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 11:39

בקבוצה מודעים למצב הקשה בטבלה, אבל לא מתכוונים להרים ידיים. המאמן שמונה במהלך העונה יישאר עד הסוף, בן הרוש ואוסמן צפויים לחזור להרכב נגד חדרה בפתיחת הפלייאוף התחתון

תקציר ניצחונה של הפועל חדרה 1:3 על סקציה נס ציונה/ספורט1

בסקציה נס ציונה מבינים שמצבם בתחתית הטבלה קשה מאוד, כאשר עם פתיחת משחקי הפלייאוף התחתון הקבוצה מרוחקת שבע נקודות מחוף המבטחים שמעל הקו האדום, כאשר נשארו מעתה שבעה מחזורים בלבד עד לסיום העונה.

בסקציה מודעים לכך שבמצב הנוכחי, רק נס יציל את הקבוצה מירידה אבל לפחות כלפי חוץ ממשיכים לשדר אופטימיות כשנותרו רק עוד 21 נקודות בקופה ולקבוצה מצפים כמובן משחקים של ראש בראש מול עירוני קרית שמונה ומכבי בני ריינה, שנאבקות גם הן נגד הירידה. "המצב שלנו בהחלט לא טוב, כולם רואים את הטבלה ואת התוצאות. לא נרים ידיים ולא נוותר, נילחם עד הרגע האחרון", אמרו בקבוצה.

שלומי דורה מאמן סקציה נס ציונה. שלומי גבאי
2 נקודות מתוך 30 בתפקיד. שלומי דורה/שלומי גבאי

בשלב הזה של העונה, הוחלט במועדון שהמאמן שלומי דורה ימשיך בתפקידו ואין טעם לעשות זעזוע בעמדת המאמן, למרות המצב הקשה בתחתית הטבלה. דורה לא ניצח עדיין מאז שהגיע לתפקיד המאמן ומאזנו העגום עומד על שתי נקודות בלבד, מתוך 30 אפשריות בעשרת המשחקים בהם אימן את הקבוצה.

בשבת תפגוש נס ציונה בחוץ את הפועל חדרה, לה הפסידו הכתומים בשבת האחרונה 3:1 במגרשם הביתי. עומרי בן הרוש, שסיים עונש הרחקה ומוחמד אוסמן שהיה פצוע, צפויים לשוב להרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully