וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ועפולה בשיחות מתקדמות על הרחבת השת"פ גם למחלקת הנוער

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 10:31

אחרי ההתנתקות מהמועדון בנהלל, הירוקים מחפשים שיתוף פעולה חדש במחלקות הנוער. בנוסף לקבוצה מהלאומית, חיפה בשיחות עם עוד שלושה מועדונים באזור הצפון ביניהם הפועל חוף הכרמל

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

אחרי ההתנתקות הצפויה בתום העונה ממחלקת הנוער בנהלל, לוואלה! ספורט נודע שמכבי חיפה נמצאת בשיחות מתקדמות עם הפועל עפולה על הרחבת שיתוף הפעולה בין המועדונים גם למחלקות הנוער. כזכור, בנהלל החליטו להיפרד מהירוקים ובתום העונה שיתוף הפעולה של שנים ארוכות יסתיים וזאת על רקע הרצון של נהלל להקים קבוצות נערים ונוער שיתחרו בליגה הראשונה.

כידוע, ההגבלה של ההתאחדות אסרה על קבוצה מנהלל בנוער בליגה הראשונה בשל העובדה שזו נקראה מכבי חיפה נהלל ולמכבי חיפה כבר יש קבוצה בליגה הראשונה. מי שינהל מקצועית את נהלל כזכור היא עמותה אליה משתייך רן בן שמעון, שיהיה הסמכות המקצועית העליונה במחלקת הנוער המתחדשת של נהלל.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. אריאל שלום
יהנה משיתוף הפעולה? ברק בכר/אריאל שלום

עוד בליגת העל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

כעת, לאור הפרידה, הירוקים מנסים לאתר מחלקת נוער באזור הצפון כדי לקיים איתה שיתוף פעולה כשעפולה היא המועמדת המובילה לכך אך בנוסף יש עוד שלוש מחלקות נוער שמועמדות וביניהן גם הפועל חוף הכרמל, איתם הירוקים נמצאים בשיחות בנוגע לאפשרות לקיים שיתוף פעולה, ואולי אף שת"פ במתכונת כפי שהיה עם נהלל. לפי השיחות עם עפולה, הירוקים יגבירו את שיתוף הפעולה עם המועדון מעמק יזרעאל והשת"פ שכלל רק את הקבוצות הבוגרות, יורחב גם למחלקת הנוער כשבין היתר צוותים מקצועיים של מכבי חיפה ייקחו חלק בהתנהלות המקצועית בעפולה

שחקני הפועל עפולה. דני מרון
יהנו משיתוף הפעולה עם מכבי חיפה? שחקני הפועל עפולה/דני מרון

יחד עם זאת, שיתוף הפעולה לא יהיה במתכונת שהייתה עם נהלל שכן עפולה תמשיך לנהל באופן עצמאי את מחלקת הנוער שלה אך עם שיתוף פעולה של הירוקים ועזרה מאוד גדולה הן כלכלית והן מקצועית על מנת לשדרג את מחלקת הנוער בעפולה. גורמים בחיפה הסבירו שלאחרונה היו לא מעט ביקורות על כך שבעקבות השת"פ הזה שחקנים תוצרת עפולה נפגעים וכעת הירוקים רוצים כחלק משיתוף הפעולה גם לקדם את השחקנים המקומיים בכך שיעניקו מעטפת מקצועית וכלכלית משמעותית למחלקת הנוער של עפולה.

בשיחות עם עפולה עלה שבמשך שנים התקשו במועדון מהעמקים לגדל שחקני נוער שיהפכו לשחקני בוגרים משמעותיים בכדורגל הישראלי ולפי גורמים המעורים בפרטים, בחיפה מוכנים להכניס את היד לכיס כדי לפתח את השחקנים המקומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully