וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדר הרעיד את בלגרד", ואוברדוביץ' הילל: "הוא הביא את המהפך"

"8 שניות של טירוף" של הישראלי כולל שלשת מומנטום, הציתו קאמבק גדול של פרטיזן בדרבי. המאמן החמיא: "הוא שינה את המשחק. מאמין בו", מדר הצטנע, וגם נאתכו הצטרף לחגיגות

תקציר: קרשיאקה - פנרבחצ'ה 98:102/ספורט1

פרטיזן בלגרד חגגה אמש (שני) את אחד הניצחונות הכי גדולים שלה העונה, כשגברה 81:92 על הכוכב האדום בדרבי לוהט בליגה האדריאטית. הניצחון הגדול, שהבטיח לפרטיזן את ראשות הטבלה ואת יתרון הביתיות במקרה של מפגש עם היריבה המושבעת בפלייאוף, הושג לא מעט בזכות ים מדר, שהביא את המפנה במחצית השנייה.

מדר סיים עם 7 נקודות, 5 אסיסטים ושתי חטיפות ב-18 דקות, ורצף מהלכים נהדרים שלו עזרו לפרטיזן למחוק פיגור גדול ולהפוך את המשחק הביתי, ששוחק לעיני למעלה מ-17 אלף צופים (שיא חדש בליגה האדריאטית), לניצחון ענק. מדר היה חתום על מה שהוגדר בתקשורת הסרבית כ"8 שניות של טירוף", במהלכן קלע 5 נקודות שחתמו את הרבע השלישי ושינו את המומנטום של המשחק. הסל האחרון היה שלשה על הבאזר של הרבע, ש"הרעידה את בלגרד".

"המהלכים של מדר הציתו את הקהל והוסיפו לפרטיזן מוטיבציה כדי להמשיך באותו קצב. החל מאותו רגע, היה ברור שהניצחון יהיה של פרטיזן", כתבו בתקשורת הסרבית. אגב, מי שהגיע לצפות במשחק ולתמוך במדר היה ביברס נאתכו, קפטן קבוצת הכדורגל של פרטיזן, שאף חגג איתו בסיום.

בסיום המשחק החמיא ז'ליקו אוברדוביץ' לרכז הישראלי, שלא ירד מהפרקט ב-12 הדקות האחרונות של המשחק. "נקודת המפנה במשחק הייתה השלשה של מדר. אני מאמין שים הפך את המשחק לגמרי היום. הוא שינה אותו", אמר המאמן הוותיק, שאף הילל את ההגנה של מדר על פקונדו קמפאסו במחצית השנייה. "כמה משחקים קמפאסו ניצח לכוכב האדום ביורוליג העונה, וכמה מדר ניצח עבורנו? אני מאמין במדר".

מדר עצמו נראה מחויך בסיום, ובראיון לכלי התקשורת בסרביה אמר: "היה משחק קשה מאוד, פתחנו את המשחק רע מאוד אבל שוחחנו בחדר ההלבשה על מה צריך לתקן, ויצאנו משם הרבה יותר חדים, עם הרבה יותר אנרגיות. אני שמח, כי זה ניצחון חשוב מאוד".

על הסל החשוב שקלע אמר: "פשוט זה נכנס בעיתוי מעולה. אני שמח שהבאתי את מומנטום. אני פשוט שמח שיכולתי לשחק ולתרום לניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully