וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדר הצית את הקאמבק: פרטיזן חזרה ממינוס 20 וחגגה מול הכוכב האדום

קנה את עולמו: הרכז קלע 7 נקודות, חילק 5 אסיסטים ובלט ברבע האחרון בניצחון 81:92 החשוב על הכוכב האדום בליגה האדריאטית

תקציר: קרשיאקה - פנרבחצ'ה 98:102/ספורט1

17,124 צופים חזו הערב (שני) במה שייזכר אולי כמשחק בו ים מדר קנה את עולמו כשחקן פרטיזן בלגרד. הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' ניצחה 81:92 את הכוכב האדום בדרבי החם של סרביה, לעיני מספר שיא של צופים במשחק בליגה האדריאטית. מדר סיים את המשחק עם 7 נקודות, 5 אסיסטים ושתי חטיפות, והיה הרוח החיה מאחורי הקאמבק המזהיר של פרטיזן, שנקלעה לפיגור של 20 נקודות במחצית הראשונה אבל חזרה בגדול, ניצחה והבטיחה את המקום הראשון בליגה האדריאטית, שיקנה לה יתרון ביתיות גם בגמר הפלייאוף.

במחצית הראשונה פקונדו קמפאסו עשה ככל העולה על רוחו והעלה את הכוכב האדום ליתרון מבטיח, אבל מתיאס לסור במשחק נפלא עם 27 נקודות ו-8 ריבאונדים השאיר את פרטיזן במרחק סביר, ואז הגיע המומנטום האדיר של מדר. מדר נכנס למשחק שתי דקות לסיום הרבע השלישי בפיגור של 9 נקודות, קלע 5 נקודות רצופות שקיזזו את ההפרש עם הכניסה לרבע האחרון, וגם סחט את העבירה החמישית מקמפאסו, שהוציאה את הכוכב האדום מתבנית המשחק שלה. הוא לא ירד מהפרקט עד הסיום, כשהוא מקבל את האשראי מז'ליקו אוברדוביץ', מספק הגנה טובה ומנהל את המשחק מצוין.

שחקני פרטיזן בלגרד ים מדר, אורוש טריפונוביץ'. מתוך האתר הרשמי של פרטיזן בלגרד, אתר רשמי
מחצית שנייה נהדרת. ים מדר בפעולה/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של פרטיזן בלגרד

זאק לידיי עם 17 נקודות ודאנטה אקסום עם 15 ו-4 אסיסטים סייעו בדרך לבליץ ברבע האחרון, בעוד הכוכב האדום הסתפקו ב-21 ו-5 אסיסטים של פקונדו קמפאסו וב-17 של לוקה מיטרוביץ'. בעקבות התוצאה, פרטיזן עלתה למאזן 2:19 בליגה האדריאטית והכוכב האדום נותרה במרחק של שני ניצחונות ממנה, עם מאזן 3:17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully