וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרייד על האצ'ימורה נועד לסייע לאבדיה? מסתבר שמאז התרומה שלו פחתה

הסטטיסטיקה המתקדמת מוכיחה: הישראלי פחות ופחות מסייע לוושינגטון, וגם העלייה בדקות מזערית מאז המהלך היזום של ה-GM. בינתיים פורזינגיס מנסה להרים אותו: "גם אני עברתי דברים כאלה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 13.3/ספורט1

לאחר שרוי האצ'ימורה נשלח בטרייד ללייקרס, טען ג'נרל מנג'ר וושינגטון, טומי שפרד, שהמהלך נועד בין היתר כדי לסייע להתפתחות של דני אבדיה ולהעניק לו יותר דקות ואחריות. אבל התקופה האחרונה הפחות טובה של הפורוורד הישראלי מראים שחוסר היציבות שלו לא השתנה, וגם הסטטיסטיקות המתקדמות מוכיחות: הטרייד לא באמת עוזר לו לתרום יותר לקבוצה.

איש הסטטיסטיקה והבלוגר קווין ברום, שמסקר את וושינגטון מקרוב, חושף את הנתונים. במדד ה-PPA, שמציג את התרומה הכוללת של שחקן מסוים לקבוצה, אבדיה נמצא למעשה בירידה תלולה מאז המעבר של האצ'ימורה ללייקרס. בנוסף, גם הדקות שלו עלו בצורה מזערית למדי, מ-25.8 דקות בממוצע ל-26.2.

ככה זה נראה בגרף

דני אבדיה וושינגטון. רויטרס
לא באמת מתקדם? אבדיה/רויטרס

אבל בוושינגטון ממשיכים לנסות לעודד את הישראלי, ומשוכנעים שייצא מהתקופה הפחות טובה בהקדם. כוכב הקבוצה קריסטאפס פורזינגיס, שהפך לחברו הקרוב של אבדיה בקבוצה, אמר היום ל-NBC: "אני יכול לקחת קרדיט על ההתפתחות של דני, אבל הרוב מגיע ממנו. התמיכה בו יוצאת אצלי באופן טבעי מעצם החברות והחיבור בינינו. אנחנו מחוברים מחוץ למגרש. אני מרגיש שהוא עובר דברים שגם אני עברתי כשהייתי צעיר יותר, ולכן יש לי את היכולת לעודד אותו ולעזור לו להתמודד. אני מנסה לעזור לו כמה שאני יכול, ורוצה שהוא יהיה הגרסה הכי טובה של עצמו", אמר פורזינגיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully