וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו עמד במילה: רץ עם חוטיני אחרי מכירת הפועל תל אביב

הקשר הבטיח בשידור חי שירוץ כשהוא לבוש בתחתונים אם הקבוצה האמריקאית תרכוש את האדומים: "מילה זו מילה". צפו בו עושה זאת בסרטון משעשע למדי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 13.3/ספורט1

חוזהו של מאור בוזגלו בהפועל תל אביב הופר באופן חד צדדי בקיץ 2020 על ידי הנהלת האדומים וזו הייתה ירייית הפתיחה להליך משפטי ארוך, בסיומו הקשר יצא עם ידו על העליונה במאבק מול קבוצת ניסנוב והבעלים הנוספים של הפועל תל אביב, אך גם הליך שלכל אורכו הוא לא שיחק כדורגל ובסופו של דבר, אחרי כשנתיים מחוץ לכר הדשא, הוא נאלץ להודיע על פרישה.

בין בוזגלו לראשי הפועל תל אביב היה דם רע במשך תקופה ארוכה לאור פיטוריו המאבק המשפטי שהתנהל בשנתיים לאחר מכן, והוא גם דיבר על כך לעתים גם בתפקידו החדש כפרשן המשחק המרכזי בליגת העל. באחת הפעמים, כשנשאל מהי דעתו באשר לאפשרות שקבוצת הרכישה האמריקאית תהפוך לבעליה החדשים של הפועל תל אביב, הצהיר כי אם כך יקרה הוא מוכן "לרוץ עם חוטיני".

צפו: מאור בוזגלו עמד בהבטחתו ורץ עם תחתוני חוטיני

בוזגלו כאמור ניצח במאבקו מול בעלי הפועל תל אביב מחוץ לכר הדשא וזכה לפיצויים בגובה כמיליון שקלים, והערב (שני), שעה קלה לפני שהפועל תל אביב תארח את מכבי חיפה במחזור נעילת העונה הסדירה בליגת העל ושבועות ספורים אחרי שהושלמה העברת זכויות הניהול לקבוצה האמריקאית בראשות האחים מינצברג, הוא עמד בהבטחתו ורץ כשהוא לובש חוטיני.

התיעוד בסרטון למעלה. מה דעתכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully