וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי ביורוקאפ: הפועל תל אביב תחזור לנצח גם באירופה?

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 17:08

אחרי הניצחון בכפר בלום, שואפת הקבוצה של דני פרנקו לייצר מומנטום מחודש כשתארח את המבורג טאוורס (20:00, ספורט1) מתחתית בית ב' ותחתית הליגה הגרמנית. גינת ייעדר, בראון וזלמנסון צפויים לשוב לסגל

תקציר הפסדה של הפועל תל אביב 89:79 לבודוצ'נוסט ביורוקאפ/ספורט1

הפועל תל אביב תמשיך את העונה האירופית שלה מחר (שלישי, 20:00, ישיר בספורט1) כשתארח את המבורג טאוורס במסגרת המחזור ה-16 ביורוקאפ. האדומים מגיעים למשחק מהמקום השלישי עם מאזן של 10 ניצחונות וחמישה הפסדים, ואילו הקבוצה הגרמנית מדורגת במקום השמיני עם חמישה ניצחונות ועשרה הפסדים.

עידן זלמנסון, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
גם הוא צפוי לחזור לפרקט. זלמנסון/דני מרון

הפועל תל אביב נכנסה לשבוע הנוכחי עם שני הפסדים רצופים לראשונה מזה זמן רב ועם תחושה לא טובה, אבל החלה אותו ברגל ימין עם ניצחון גדול על הפועל גליל עליון בכפר בלום. הניצחון הושג בסגל חסר במיוחד, כשתומר גינת הפצוע בברכו נעדר וייעדר גם מהמשחק מחר, וג'ייקובן בראון שספג מכה במרפקו לא מתלבש. בראון צפוי להיות כשיר לחלוטין לקראת המפגש מחר וגם עידן זלמנסון ינסה לשחק אחרי שפספס את שני המשחקים האחרונים בשל חבלה ברגלו.

בהפועל תל אביב יודעים שאמנם הסיכוי לסיים במקום הראשון בבית כבר לא ריאלי, אבל הם רוצים להבטיח לפחות את המקום השלישי שייתן להם יתרון ביתיות בשלב שמינית הגמר. בקבוצה נותנים הרבה כבוד להמבורג, שגברה עליהם בסיבוב הראשון בגרמניה, ולא מקלים ראש גם לאור חוסר ההצלחה של הגרמנים העונה.

כאמור, המבורג רושמת עונה חלשה בכל המסגרות, כשלצד עלייה בקושי לשלב הבא ביורוקאפ, היא רחוקה מאוד מהפלייאוף הגרמני עם 8 ניצחונות ב-23 מחזורים. יואלי צ'יילדס הוא הכוכב של הקבוצה עם 13.8 נקודות ו-8 ריבאונדים כשחוץ ממנו מצטיינים ג'ייס וודוורד וקנדל מקולום, שניהם עם כמעט 12 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully