וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייסמן 2.0? אחרי הארכת החוזה, וולפסברגר רוצה להרוויח מבריבו

לאחר שמימש את האופציה על החלוץ שמדורג שני בטבלת הכובשים באוסטריה, הנשיא הודה כי הוא מקווה שיילך בדרכו של הישראלי הקודם במועדון

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 12.3/ספורט1

עם 12 שערים שממקמים אותו שני בטבלת מלך השערים בליגה האוסטרית, וכשהוא אחראי ליותר משליש מהכיבושים של קבוצתו בליגה העונה, לא מפתיע שוולפסברגר בחרה לממש את האופציה על תאי בריבו לעונה נוספת. הדבר הפך אתמול (ראשון) לרשמי כשהקבוצה הודיעה לפני המשחק נגד אוסטריה לוסטנאו על הארכת החוזה של החלוץ עד קיץ 2024, אך מה שעומד מאחורי ההחלטה זו בעיקר ההבנה במועדון שהישראלי יוכל להניב הכנסה כספית כבר בקיץ הקרוב, ולכן לא רצו לאבד אותו בחינם, כאשר חוזהו המקורי היה אמור להסתיים בחודש יוני.

נשיא המועדון דיטמר ריגלר התייחס למימוש האופציה בריאיון ל"סקיי אוסטריה", והודה כי הוא רואה בבריבו שחקן שהוא יוכל להרוויח עליו בהמשך, כפי שעשה עם ישראלי אחר: "נראה מה יהיה, כרגע כל השחקנים צריכים להיות מרוכזים במאת האחוזים בוולפסברגר, ולתת הכל למען הקבוצה. זה לא סוד שוולפסברגר היא חממה שמשמשת כמקפצה לשחקנים מסוימים. כמו שהיה עם שון וייסמן, אולי יהיה גם עם בריבו".

תאי בריבו, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
וולפסברגר בונה על רווחים ממנו. תאי בריבו/ברני ארדוב

כזכור, וולפסברגר מכרה את וייסמן לריאל ויאדוליד תמורת 4 מיליון יורו, ההכנסה הגבוהה ביותר שקיבלה הקבוצה האוסטרית תמורת שחקן בכל הזמנים, לאחר שהוא סיים כמלך שערי הליגה המקומית עם 30 כיבושים ב-31 משחקים בעונת 2019/20.

בריבו, שהצטרף בקיץ 2021, כבש 32 שערים ב-60 הופעות במדי וולפסברגר עד היום, ומצא את הרשת חמש פעמים בחמשת המחזורים ששוחקו מאז פגרת החורף. רק לפני חודש הוא חשף בתכנית הספורט של 103FM כי ונקובר ווייטקאפס מה-MLS הגישה עליו "הצעה יפה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully