וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר: "היה לי קשה לשבת על הספסל במדריד ואז לפתוח בנבחרת"

שחקן הכנף על הפרישה מנבחרת בלגיה: "אחרים משחקים באופן קבוע בקבוצות, הם ראויים יותר ממני. לדור החדש מגיע לשחק"

אורן יוסיפוביץ ואורי לוי מתכוננים למשחקי יום חמישי/עריכת וידאו: ליר שפיגלר

בריאיון ל-HLN בבלגיה, אדן הזאר חשף שאת ההחלטה לפרוש מהנבחרת אחרי המונדיאל הוא קיבל כבר בתום יורו 2020 (שנערך ב-2021). שחקן הכנף בן ה-32 הודיע על ההחלטה בתחית דצמבר, אחרי קריירה בינלאומית מזהירה שהסתיימה בקול ענות חלושה - כולל הופעות רעות והדחה מוקדמת במונדיאל 2022.

"ידעתי מזה זמן רב שאסיים אחרי המונדיאל וההופעה בקטאר לא שינתה את דעתי. כמובן שמצער שכך זה קרה, אבל זו החלטה שקיבלתי מזמן. זה פשוט היה הזמן לעצור", אמר הזאר בריאיון.

אחרי שבלגיה ניצחה את קנדה 0:1 בשלב הבתים במונדיאל, קווין דה בראונה נבחר ל"שחקן המשחק" והפתיע כשאמר: "אני לא חושב שהיה לי משחק טוב, אני לא יודע למה נבחרתי למצטיין. אולי זכיתי בגלל השם שלי. לקנדה מגיעות המחמאות".

בריאיון שלו הזאר, השמיע דברים ברוח דומה כשהודה: "בשנים האחרונות היה לי מאוד קשה לראות את עצמי יושב על הספסל בריאל מדריד ובכל זאת מקבל מקום בהרכב של הנבחרת. בבלגיה גדלים הרבה כשרונות שהתחילו לקבל זימונים לנבחרת בזכות הופעות מצוינות בקבוצות. אני לעןמת זאת ישבתי על הספסל בקבוצה שלי והמשכתי לקבל דקות. לא אהבתי את זה, לדור החדש מגיע לשחק".

אדן הזאר, שחקן נבחרת בלגיה. Julian Finney, GettyImages
זמן למשפחה. הזאר/GettyImages, Julian Finney

הזאר סיפר שאחרי הודעת הפרישה הוא קיבל טלפון מהמלך פיליפ ("אשאיר את פרטי השיחה לעצמי") והוסיף: "בכדורגל אף פעם אי אפשר להגיד 'אף פעם'. אבל יש לי עוד המון דברים שאני רוצה לעשות, למשל לבלות עם המשפחה שלי. במדריד אני משחק עם טוני קרוס שפרש מנבחרת גרמניה לפני שנתיים, והוא סיפר לי שפתאום בפגרות של הנבחרות יש לו המון זמן למשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully