וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה אזורי - מרוץ 'אצבע הגליל' השני באגמון החולה

את יריית הפתיחה של עונת המרוצים באביב בגליל, יפתח 'מרוץ אצבע הגליל' שיתקיים זו הפעם השנייה באגמון החולה, בשיתוף חברת מרתון ישראל. מדובר במרוץ חוויתי בלב עמק החולה, מול נופים עוצרי נשימה של הרי הגולן, החרמון, הרי נפתלי וכמובן אגמון החולה

אגמון החולה. sportphotography,
כך זה נראה. אגמון החולה/sportphotography

את יריית הפתיחה של עונת המרוצים באביב בגליל, יפתח 'מרוץ אצבע הגליל' שיתקיים זו הפעם השנייה באגמון החולה, בשיתוף חברת מרתון ישראל. מדובר במרוץ חוויתי בלב עמק החולה, מול נופים עוצרי נשימה של הרי הגולן, החרמון, הרי נפתלי וכמובן אגמון החולה שמספק תפאורה מושלמת לרצים ולרצות שיגיעו מהצפון ומרחבי הארץ.

מרוץ 'אצבע הגליל', שיוזנק ב-24/3/23, מהווה שיתוף פעולה אזורי ראשוני וחשוב בתחום הספורט, אליו חברו הרשויות המקומיות תחת אשכול גליל מזרחי יחד עם חברת מרתון ישראל שתנצח במקצועיות על המרוץ בהיבטים המקצועיים והשיווקיים. במרוץ צפויים להשתתף כ-1500 רצות ורצים מרחבי הארץ והצפון שייקחו חלק בשלושה מקצים, 15 קמ', 5 קמ' ומקצה עממי באורך 2 קמ' ע"ש טרי פוקס למען גיוס כספים לחקר הסרטן בשיתוף מגבית קנדה, במקצה זה ישתתפו ילדים שיגיעו מהרשויות השותפות בהסעה מסודרת. השתתפות במקצה זה תהיה ללא עלות.

צח אשנר, מנהל מחלקת הספורט במועצה האזורית מבואות החרמון, ציין: "זהו שיתוף פעולה של מנהלי מחלקות הספורט ברשויות באזור, שיתוף פעולה חשוב שמהווה את יריית הפתיחה לשיתופי פעולה עתידיים בתחום הספורט באזור הצפון יחד עם חברת מרתון ישראל. אני רואה חשיבות רבה בקיום המרוץ בליבו של עמק החולה, בלב שמורת הטבע המרהיבה. וכעת עם בוא האביב, זה הזמן של כולנו לתמוך בתיירות ובטבע שמספק לנו את הקרקע הפורייה להנות מספורט במקום הכי יפה במדינה".
"מרוץ אצבע הגליל, פותח את אביב ריצות השטח והמרוצים לעונה זו. מרתון ישראל אימצה את האירוע שישתלב כחלק מאירועי הקונספט שהיא מובילה בארץ. אגמון החולה שהופך אט אט ליעד מבוקש מארח מידי שנה 2 אירועים מרכזיים: מרוץ העגור שפותח את הסתיו (3/11) עם מקצי 10 קמ' וחצי מרתון ומרוץ 'אצבע הגליל' האביבי עם מקצי 15 קמ' ו-5' קמ', כך כל קהילת הרצים יכולה לבחור מקצה תואם וליהנות מחוויית ריצה קסומה במקום מיוחד במינו", הוסיף עופר פדן מנכ"ל ובעלים מרתון ישראל.

(הרשמה למסלולי 15 ק"מ, ו-5 ק"מ) באתר. לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • ריצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully