וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתעוררים משנת החורף: מרוץ הרי הגעש התשיעי בגולן

ריצת שטח בין תילים והרי געש בצפון רמת הגולן - עונת האביב נפתחת במרוץ ב-31 במרץ. כל הפרטים

מרוץ הרי הגעש של ישראל. Sportography,
לרוץ בין הרי געש/Sportography

עונת האביב של ריצות השטח, תפתח במרוץ הרי הגעש בגולן (31/3) של חברת מרתון ישראל שהפך לאחד ממרוצי השטח המיוחדים והמאתגרים בארץ, בשל מסלוליו שנבנו בקפידה ועוברים בשטחי אש ובשמורות טבע שנפתחות באופן חד פעמי לטובת המרוץ. במרוץ השנה ארבעה מקצים 32 ק"מ, 14 ק"מ תחרותי, 14 ק"מ הליכה ע"ש רס"ן חגי בו ארי ז"ל ומקצה עממי של 3.5 קילומטר ע"ש ארז לבנון ז"ל.

רמת הגולן המאופיינת בזכות פעילות געשית ענפה לאורך 5 מיליון השנים האחרונות. כתוצאה מכך, מכוסה רמת הגולן בשכבת בזלת והרי הגעש שהיו עד לפני 100,000 שנה פעילים - נחשבים כיום לרדומים. בתווך קו התילים הגעשיים, יתקיים מרוץ אתגרי בו יתגלו לועות רדומים, תופעות טבע מרתקות ותצפיות נוף מרהיבות, מטעים, כרמים, חקלאות מתקדמת לצד אתרים ונקודות ציון היסטוריות, חוות הטורבינות, מאגרי המים, בעלי חיים ונופים מרהיבים שיספקו חוויה עוצרת נשימה למשתתפים.

חברת מרתון ישראל, היוצרת ויוזמת אירועי קונספט ספורטיביים, מארגנת זו השנה ה- 7 את מרוץ "הרי הגעש" שיתקיים השנה ביום שישי ה-31/3 ויציע השנה מקצים של 32 ק"מ בטיפוס מצטבר של 700 מטר ו-14 ק"מ, בנוסף לזכרו של ארז לבנון ז"ל יתקיים גם מרוץ ילדים ומשפחות באורך 3.5 ק"מ בלבד לצד מקצה של 14 ק"מ של הליכה לכל המשפחה.

במרוץ הרי הגעש בגולן שותפים יחד עם מרתון ישראל, מועצה אזורית גולן, מלון ותיירות מרום גולן, רט"ג, מרכז הפועל, משרד התרבות והספורט, אנלייט וחברת אדידס העולמית.

עופר פדן, מנכ"ל ובעלי חברת מרתון ישראל מציין "מרוץ הרי הגעש מבחינתנו הוא מרוץ ייחודי במיוחד, הזדמנות נדירה שניתנת לרצות ולרצים להנות ממסלול מאתגר, בשמורות טבע שביומיום אין אליהן כניסה של בני אנוש, שטחי אש ונופים עוצרי נשימה בעונה הכי יפה בשנה כשהגולן מתעורר מתרדמת החורף. מרוץ משלב בין טבע, תיירות וחווית ריצה מיוחדת, המקצים מתאימים למקצוענים שבקהילה מחד ולמשפחות שמחפשות חוויה ספורטיבית אחרת".

חיים רוקח ראש המועצה האזורית גולן: "נפש בריאה בגוף בריא, הם לא רק סיסמה אצלנו. הריצה בנופים הנפלאים של הגולן היא חוויה מיוחדת. אין כמו נופי הגולן ואין כמו לרוץ באוויר הצח של הגולן! אני מזמין את באי המרוץ ובני משפחתם, להגיע לגולן ולשלב נופש מהנה, לצד המרוץ. אתם תגיעו בתקופת שיא הפריחה ובמזג אוויר מושלם. זה הזמן לביקור בגולן!".

שפי מור מנכ"ל תיירות מרום גולן: "המסלול בצפון הגולן הוא מהיפים והמיוחדים בישראל. טיפוס על הרי הגעש נחשב כמאתגר מאוד ובמיוחד בתקופה זו של העונה ייהנו הרצים והרצות, גם מנוף עוצר נשימה. אנחנו מזמינים את כולם ליהנות ממגוון אטרקציות הפזורות ברחבי הגולן לכל בני המשפחה ולקהילת הרצים".

המרוץ יתקיים ביום שישי, 31.3.23, הזנקה ראשונה בשעה 6:45 בבוקר. להרשמה לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • מירוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully