וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ניימאר מתכוון לסיים את הקריירה בפריז סן ז'רמן

ב"אתלטיק" טענו שהברזילאי נחוש לזכות בליגת האלופות עם הקבוצה מעיר האורות, אך גם מבין שעלותו הגבוהה תקשה על מעבר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 12.3/ספורט1

כישלון נוסף של פריז סן ז'רמן בליגת האלופות הגביר את סימני השאלה בנוגע לעתידם של קיליאן אמבפה וליאונל מסי, אולם בכל הקשור לצלע השלישית בטריו שאמור היה להוביל את אלופת צרפת להנפת הגביע עם האוזניים הגדולות, ניימאר, נראה שלא צפויים שינויים דרמטיים. הבוקר (שני) דיווח כתב ה"אתלטיק" דייויד אורנסטין שהברזילאי מתכוון לסיים את הקריירה בפריז סן ז'רמן.

ניימאר, ששמו מוזכר מדי קיץ בהקשר של קאמבק לברצלונה או מעבר לקבוצות אחרות, חתום במועדון מעיר האורות עד 2027 ונחוש להוביל את הפריזאים להישגים יותר גדולים, בעיקר בליגת האלופות שבה עוד לא הצליחו לזכות למרות ההשקעה הכספית העצומה בסגל השחקנים.

ניימאר, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
לא הולך לשום מקום. ניימאר/רויטרס

הכוכב, שכזכור גמר את העונה הנוכחית בגלל פציעה בקרסול שאילצה אותו לעבור ניתוח, מודע לכך שמעט מועדונים - אם בכלל יהיו כאלה - יהיו מוכנים לשלם את הסכומים שפ.ס.ז' צפויה לדרוש עבורו, במיוחד לאחר שהפכה אותו לשחקן היקר ביותר בהיסטוריה כשהפעילה את סעיף השחרור שלו מברצלונה בסך 222 מיליון יורו, ב-2017.

מעבר לעלות רכישתו ומימון שכרו, סיבה נוספת שמורידה את הביקור לניימאר היא הנטייה שלו לפציעות: 20 כאלה היו לו בסך הכל מאז שהגיע לפריז, מה שגרם לו להחמיץ 90 משחקים בכל המסגרות, כולל השניים בשמינית גמר ליגת האלופות נגד באיירן מינכן העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully