וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת שוויץ מודאגים ממצב הדשא בז'נבה לקראת ישראל בעוד שבועיים

למשטח בסטאד דה ז'נב היסטוריה בעייתית, המאמן יאקין הגיע לבדוק ונשמע אופטימי: "שמח שעד ישראל לא יהיו פה עוד משחקים"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 12.3/ספורט1

קמפיין מוקדמות יורו 2024 ממשיך להתקרב ומשחקי בית ט', "הבית הישראלי", יתחילו ב-25 במרץ. שוויץ שנחשבת לפייבוריטית לסיים בפסגה, תתחיל את דרכה במשחק חוץ נגד בלארוס בנובי סאד שבסרביה, ושלושה ימים לאחר מכן תארח את ישראל בז'נבה.

אתמול המאמן הלאומי, מוראט יאקין, הגיע למשחק בין סרבט ז'נבה ללוצרן. כדי לעקוב אחרי כמה שחקנים, אבל בעיקר כדי לבדוק את מצב הדשא. ביוני האחרון שוויץ אירחה את ספרד (הפסד 1:0) ופורטוגל (ניצחון 0:1) בסטאד דה ז'נב במסגרת ליגת האומות ובנבחרת מאוד לא אהבו את מצב המשטח. ולא בפעם הראשונה.

"נשחק כאן בעוד שבועיים וחצי ורציתי לראות מה מצב הדשא כי בפעם האחרונה הוא לא היה במיטבו. הוא היה מאוד חלקלק", אמר יאקין, "אני שמח שלא יהיו כאן עוד משחקים עד המפגש שלנו עם ישראל, האנשים כאן עובדים קשה כדי שהמשטח יהיה טוב".

סטאד דה ז'נב, אצטדיון ז'נבה. RvS.Media/Basile Barbey, GettyImages
הפעם מצב הדשא יהיה משביע רצון? סטאד דה ז'נב/GettyImages, RvS.Media/Basile Barbey

מצב הדשא הוא עניין שחוזר על עצמו שוב ושוב כשמדובר בנבחרת שוויץ, לה יש הרבה שחקנים טכניים. באוקטובר 2019 בנבחרת עסקו בהרחבה והתלוננו על מצב הדשא בז'נבה לפני ואחרי המשחק נגד אירלנד במוקדמות יורו 2000.

בעבר יאקין התלונן כשהנבחרת שלו התארחה בליטא ושיחקה על דשא סינטטי ובנוסף, מאז ההודעה על ההחלטה של בלארוס לארח את שוויץ בנובי סאד ב-25 במרץ, בנבחרת סיפרו שהם מודאגים שכר הדשא באצטדיון קראג'ורג'ה יקשה מאוד על השחקנים.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

שתי הראשונות בבית יעפילו ליורו 2024, שיתקיים בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully