וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "יש כאן אריות. אנחנו צריכים לזכות העונה באליפות"

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 7:41

"בשביל הפעולות האלה אני פה בהפועל באר שבע", אמר איתי שכטר אחרי שסידר לקבוצתו פנדל מכריע מול קרית שמונה: "בורא עולם הכריע. נבוא לחיפה כמו אריות"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:2 על עירוני קרית שמונה/ספורט1

"בשביל הפעולות האלה אני פה בהפועל באר שבע", אמר אמש איתי שכטר דקות אחרי שדאג לסדר לקבוצה פנדל אחרי שנגח ברחבה על היד של שחקן עירוני קרית שמונה. "זה לא פשוט לא לשחק ולא להיות חלק אבל אני יודע שבכל דקה שאהיה על הדשא אתן את כולי. בורא עולם החליט שהשחקן שלהם ירים את היד ויגע בכדור. פנדלים זה חלק מהמשחק ואני מאושר שזה עזר לנו לקחת עוד שתי נקודות ולא לסיים בתיקו. לא בכל משחק אפשר לתת הצגות. יש משחקים שצריך לנצח עם אופי ואת זה עשינו הערב. לקחנו שלוש נקודות ועכשיו המאני טיים. בשביל זה נולדנו".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
שכטר מרגיש שיש פה משהו מיוחד, ושכטר יודע. באר שבע חוגגת ניצחון מתוק/דני מרון

- ראית הכל בכדורגל. איך אתה מנתח את הקבוצות לקראת הפלייאוף?

"ברוב העונה הפועל באר שבע זו קבוצה ששולטת, כובשת הרבה ולא סופגת הרבה. עד עכשיו זה היה המשחק המקדים. מעכשיו מתחיל המאני טיים. כל שריקה מעכשיו צריך להרוויח. כל פאול, צריך להיות שלנו. מכבי חיפה יודעת שאנחנו קבוצה חזקה. אנחנו צריכים לבוא לסמי עופר כמו אריות, כי יש פה אריות. יש לי כאן קבוצה חזקה. אני מאוד מאמין בחברים שלי. אני לא מסתכל על מכבי תל אביב ומכבי חיפה. אני שונא נאיביות ועד עכשיו המשחק בסמי עופר יושב עלי. אני רוצה תמיד את הנקודות. אני שונא מחמאות ואוהב נקודות".

- הפועל באר שבע שווה אליפות?

"כן. אנחנו שווים אליפות אבל צריך עכשיו להביא לכל משחק את האופי ולדעת לעבור רגעים קשים. אני מאמין במועדון. אנחנו יכולים לעשות את זה העונה".

- גם בעונה שעברה הייתם קרובים.

"זה נכון אבל בעונה שעברה היינו קבוצה פחות טובה. ברוב המשחקים העונה עשינו את העבודה. הקבוצה הזו צריכה לזכות באליפות העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully