וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית ארד לאיאד שלבי בסבב העולמי בשחייה

שלבי סיים את משחה גמר 50 מטר גב במקום השלישי בזמן של 11:14.18 דקות וזכה במדליית הארד. מדליה זו מצטרפת למדליית הכסף ב-150 מטר מעורב אישי בה זכה לפני יומיים

סבב עולמי איטליה. יחצ,
שחייני נבחרת ישראל. איאד שלבי ראשון מימין/יחצ

מדליה נוספת לאיאד שלבי בתחרות הסבב העולמי בשחייה המתקיימת באיטליה. שלבי סיים את משחה גמר 50 מטר גב במקום השלישי בזמן של 11:14.18 דקות וזכה במדליית הארד. מדליה זו מצטרפת למדליית הכסף ב-150 מטר מעורב אישי בה זכה לפני יומיים.

בין ההישגים הבולטים הנוספים של שחייני הנבחרת, כולם חברי אילן חיפה, חניכיו של המאמן הלאומי יעקב ביננסון, גם מדלית ארד לעמי דדאון ב-150 מטר מעורב אישי ומדלית כסף לורוניקה ב-150 מטר חופשי. מארק מליאר קבע שיאים ישראלים ב 100 חופשי וב-100 גב. רון וולפורט המתאמן אצל גיא שחר במכבי וייסגל רחובות קבע שיא ישראלי ב 100 חזה.

מארק מליאר, ורוניקה גירנקו עמי דדאון, אריאל מליאר, יוליה גורדיצוק ואיאד שלבי השיגו את הקריטריון לאליפות העולם שתתקיים בחודש אוגוסט. מליאר, גירנקו, שלבי ודדאון השיגו גם את הקריטריון הנדרש לפריז 2024 (בענף השחייה מקבלת כל מדינה מספר כרטיסים למשחקים על פי הישגי שחייניה, והיא רשאית לחלק אותם רק למי שעשה את הקריטריון).

בתחרות הסבב העולמי השתתפו 400 שחיינים, כאשר כלם התחרו זה בזה. התוצאה הסופית משוקללת בהתאם לדרגת המגבלה (הקלאס).

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully