וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתחו חזק: ניצחון לנבחרת ישראל באליפות העולם בבייסבול

הנבחרת גברה על ניקרגואה 1:3 בזכות שלוש ריצות באינינג השמיני, במשחק הראשון שלה באליפות העולם. היריבה הבאה: פורטו ריקו החזקה

שחקני נבחרת ישראל בבייסבול. Megan Briggs, GettyImages
כל הכבוד. שחקני הנבחרת חוגגים/GettyImages, Megan Briggs

זו הפתיחה לה פיללנו. נבחרת ישראל קיימה הערב (ראשון) את משחק הבכורה שלה באליפות העולם בבייסבול, ניצחה את ניקרגואה 1:3 והשיגה מקדמה חשובה לקראת המשך המשחקים. הנבחרת משחקת בבית קשה שכולל, מלבד ניקרגואה, את פורטו ריקו, ונצואלה והרפובליקה הדומיניקנית.

דין קרמר פתח לישראלים ושמר אותם בתמונה עד האינינג החמישי. כשהמשחק עדיין ללא נקודות, חבט סטיבן לייטון לדאבל והעלה את ניקרגואה ליתרון 0:1. התוצאה הזאת נשמרה עד האינינג השמיני, אז התעוררו המחבטים הישראלים מול המגישים המחליפים של ניקרגואה. תחילה חבט ספנסר הורביץ לסינגל והכניס את ג'ייקוב גולדפרב הביתה - 1:1. חבטת המפתח הגיעה עם בסיסים מלאים, כשגארט סטאבס חבט לדאבל, הורביץ ונוח מנדלינגר נכנסו - 1:3 מרשים מאוד לישראלים.

לניקרגואה היה זה משחק שני בטורניר, לאחר שבשבת הובסה 9:1 על ידי פורטו ריקו, כשוונצואלה גברה 1:5 על הרפובליקה הדומיניקנית. הנבחרת תקיים בלילה שבין שני לשלישי את משחקה השני, הפעם מול הפורטו ריקנים, בשורותיהם משחקים כמה שחקני טופ מה-MLB כמו כריסטיאן ואסקז, פרנסיסקו לינדור, חאבייר באאז והמגיש מרקוס סטרומן.

  • עוד באותו נושא:
  • בייסבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully