וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר: "במאני טיים התחברנו, נכנסנו למוד של הישרדות"

מאמן בני ריינה ל-103FM אחרי הניצחון השני ברציפות: "ניצחנו דרך נחישות והקרבה, עם הביטחון אני בטוח שנשחק יותר טוב. הישארות? הדרך עוד ארוכה"

תקציר ניצחונה של מכבי בני ריינה 0:1 על הפועל ירושלים/ספורט1

מכבי בני ריינה סיימה את העונה הסדירה בצורה נהדרת, כשחיברה לראשונה מאז אוקטובר שני ניצחונות רצופים. אחרי שגברה בקרב התחתית על סקציה נס ציונה במחזור שעבר, אתמול (שבת) היא הפתיעה עם 0:1 בחוץ על הפועל ירושלים ופתחה פער זמני של שלוש נקודות מהקו האדום.

בעקבות צמד הניצחונות, מאמן הקבוצה שרון מימר התראיין הערב ל-103FM והתייחס למומנטום החיובי: "נכנסנו למוד של הישרדות, הקבוצה יודעת מה היא רוצה להשיג. לא ספגנו נגד הפועל ירושלים, שהיא קבוצה מצוינת ומגיע לה קרדיט על מה שעשתה העונה. הם גם לא סופגים הרבה, הצלחנו לנצח משחק קשה. הדרך הייתה של נחישות והקרבה, הרבה יותר מאשר כדורגל יפה לעין. ככל שיבוא הביטחון ונצבור עוד ניצחונות, אני בטוח ששחקנים יהיו יותר משוחררים וישחקו גם כדורגל יותר טוב".

העולה החדשה נמצאת מעל הקו האדום, אך מבחינת מימר הכל עדיין פתוח כשנותרו עוד שבעה מחזורים של פלייאוף תחתון: "הדרך עוד ארוכה, אנחנו בסך הכל שלוש נקודות מהקו האדום. שבעת המשחקים יכולים להתפתח לכל כיוון ואנחנו נהיה שמה. במאני טיים התחברנו ואנחנו מציגים כדורגל יותר טוב מהתקופה לפני".

על האפשרות שימשיך לעונה נוספת בקבוצה אם יצליח להשאיר אותה בליגה אמר מימר: "אנחנו לא יודעים מה יהיה עוד שבוע, אין חוזה בינינו לשנה הבאה. כשנסיים את העונה נעשה את מה שצריך לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully