וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור בישל, אבל הופנהיים הפסידה בפעם השביעית ברציפות

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 22:53

הישראלי פתח לראשונה מאז 22 באוקטובר והכין לשטילר (49), אך קבוצתו ספגה 2:1 מפרייבורג בדקה ה-89 ונותרה במקום האחרון. 2:3 ללברקוזן על ורדר ברמן

תקציר: וולפסבורג - אוניון ברלין 1:1/ספורט1

הקבוצות הגרמניות ששיחקו ביום חמישי באירופה, חתמו הערב (ראשון) את המחזור ה-24 בבונדסליגה. מונס דאבור בישל בהפסד הדרמטי של הופנהיים 2:1 בפרייבורג. אוניון ברלין נותרה במקום הרביעי אחרי 1:1 אצל וולפסבורג. באייר לברקוזן ניצחה 2:3 בחוץ את ורדר ברמן.

מקסי אגשטיין שחקן פרייבורג חוגג שער. Alex Grimm, GettyImages
פרייבורג חזק במאבק על ליגת האלופות. מקסי אגשטיין/GettyImages, Alex Grimm

פרייבורג - הופנהיים 1:2

מה יהיה עם הופנהיים? מונס דאבור חזר להרכב אחרי כמעט חמישה חודשים וגם בישל לאנג'לו שטילר שבעט פנימה בשמאל מ-16 מטרים והשווה בדקה ה-49, אבל זה לא הספיק כדי למנוע הפסד שביעי ברציפות וירידה אל המקום האחרון בטבלה. הופנהיים השיגה בסך הכול שתי נקודות ב-14 המחזורים האחרונים, כשהפעם נכנעה לשער ניצחון נאה של היפני ריטסו דואן, שהרשית מהאוויר בדקה ה-89 אחרי הרמה משמאל של המחליף הצעיר נואה וייסהאופט. זה קרה אחרי הרחקתו של אוזאן קבאק בצהוב שני (84) והחלפתו של דאבור (87). מקסי אגשטיין כבש ראשון (5) ופרייבורג נצמדה ללייפציג ואוניון ברלין אחרי שיא מועדון: רצף של 11 משחקי בית ללא הפסד בליגה (שמונה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו) - לראשונה בתולדותיה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פטריק וימר שחקן וולפסבורג חוגג שער. Oliver Hardt, GettyImages
מנע הפסד של וולפסבורג. פטריק וימר/GettyImages, Oliver Hardt

וולפסבורג - אוניון ברלין 1:1

משחק רביעי רצוף ללא ניצחון לאוניון, שמתחילה לסבול מהמעברים התכופים בין אירופה לליגה. אחרי החמצות גדולות בעיקר של וולפסבורג, יוסיפ יוראנוביץ' הקרואטי העלה את האורחת ליתרון עם פנדל בדקה ה-71, אבל המחליף פטריק וימר קבע שוויון מוצדק שש דקות לסיום. משחק בית רביעי ברציפות ללא ניצחון לוולפסבורג.

ג'רמי פרימפונג שחקן באייר לברקוזן חוגג שער. Cathrin Mueller, GettyImages
ממשיך להרשים במדי לברקוזן. ג'רמי פרימפונג/GettyImages, Cathrin Mueller

ורדר ברמן - באייר לברקוזן 3:2

אחרי שחזרה מפגרת המונדיאל עם שני ניצחונות ואז הפסידה פעמיים, כעת יש ללברקוזן שוב צמד ניצחונות. ניקלאס פולקרוג ניצל טעויות בהגנת האורחת ובישל למרווין דוקש שהעניק לוורדר ברמן יתרון בדקה ה-30, אבל המגן הימני ג'רמי פרימונג סיפק בישול ושער מחזור שני ברציפות, כשהכין למיטשל באקר שהפציץ לרשת העליונה (34) וכבש בעצמו בשמאל, עם הסטה של שחקן הגנה (56). ההולנדי הוא שחקן ההגנה הכי פורה בחמש הליגות הבכירות, עם שבעה שערים ושישה בישולים. אדם הלוז'ק הצ'כי נגח את השלישי (83) ופולקרוג רק צימק בפנדל (85).

תוצאות המחזור ה-24:

קלן - בוכום 2:0
באיירן מינכן - אוגסבורג 3:5
ר.ב. לייפציג - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:3
איינטרכט פרנקפורט - שטוטגרט 1:1
הרטה ברלין - מיינץ 1:1
שאלקה - בורוסיה דורטמונד 2:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully