וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רואים את האופק בים" - העמותה שמאפשרת לכולם לחלום זקוקה לעזרה

עמותת "רואים את האופק בים" הוקמה במטרה לתת לאנשים מאוכלוסיות ייחודית - נוער במצבי סיכון, צרכים מיוחדים ועוד - הזדמנות ותקווה. תרמו והשתתפו בפרויקט החשוב

עמותת "רואים את האופק בים" הוקמה במטרה לתת לאנשים מאוכלוסיות ייחודית - נוער במצבי סיכון, צרכים מיוחדים ועוד - הזדמנות ותקווה. התקווה היא לאותם אלה שמרגישים שהם לא מסוגלים, שהמגבלה שלהם עוצרת אותם.

"רואים את האופק בים" הוקמה כדי לתת להם את האמונה והיכולת לנצח, להרגיש תחושת מסוגלות. באמצעות צוות מקצועי, המורכב רובו ממתנדבים, העמותה שמה לה למטרה - להנגיש את הים לכולם. היא הקימה מועדון גלישה, המומחה בגלישה לאנשים מאוכלוסיות ייחודיות, ויצרה תרבות פנאי וסינרגיה בין כולם. באמצעות ציוד מונגש, וסדנאות מקצועיות מלמדים את החניכים את סודות הים ומעבירים אותם תהליך טיפולי שבסופו הם חווים הצלחה. בכל לילה בישראל הולכים לישון מאות ואלפי אנשים שמוותרים על האפשרות לחלום, הם קמים בבוקר ומשאירים את הזכות לחלום מאחוריהם - כי הם לא מאמינים שיצליחו להגשים אותו.

בימים אלו מרחיב הארגון את פעילותו במשרד החינוך ובכלל וזקוק לסיוע. הארגון תורם לפעילויות מלאות כגון קייטנות, חוגים, חליפות גלישה ליתומים ו/או מעוטי יכולת, ומאפשר להם להצטרף לספורט אולימפי זה. תרבות הפנאי מוציאה אותם ממרחבים מסוכנים. בזכות הקמפיין שעלה בימים אלה, אומרים בארגון כי ידאגו להחלפת כל הציוד שנתרם ויגדילו את כוח האדם.

רוצים לתרום? לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • תרומות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully