וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם ה-UFC "הלשין" על לברון ג'יימס: "יש לנו אותו סוחר סמים"

הלוחם הפרובוקטיבי צ'ייל סונן טוען שכוכב הלייקרס נעזר ב"דיאטת לאנס ארמסטרונג" ונוטל סטרואידים כדי לשמר את יכולותיו הפיזיות בגילו המתקדם: "אם רק היו יודעים מה הוא עשה"

התגובה של המעריצה שלברון ג'יימס התיישב לידה/מתוך טוויטר

נהוג לחשוב שלברון ג'יימס מצליח לשמר את מעמדו כאחד הכדורסלנים הטובים בעולם בזכות משטר אימונים קפדני, אבל מה אם זהו למעשה תוצר לוואי של שימוש בחומרים אסורים? את תיאוריית הקונספירציה הזו העלה השבוע לוחם ה-UFC לשעבר צ'ייל סונן, שהושעה בעצמו מהענף בגלל שימוש בסמים משפרי ביצועים.

לטענתו של סונן, ג'יימס שומר על כושר גבוה גם בגיל 38, בזכות מה שהוא מכנה כ"דיאטת לאנס ארמסטרונג" - הכוללת שימוש תדיר בחומר האסור המכונה EPO. מדובר בהורמון שתפקידו להגביר את קצב ייצור תאי הדם האדומים, ולהעניק תחושת רעננות פיזית גם אחרי מאמץ גבוה.

לברון ג'יימס. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
מוסר עבודה מטורף, או קיצור דרך כימי? לברון/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

כמובן שהטענות של סונן לא הוכחו מעולם. ב-NBA עורכים בדיקות סמים שגרתיות, וג'יימס מעולם לא נתפס בחשד לשימוש בחומרים משפרי ביצועים, למרות שמועות שמתרוצצות לגביו במשך שנים. העונה לברון העמיד ממוצעים של 29.5 נקודות, 8.4 ריבאונדים ו-6.4 אסיסטים, עד שנפצע לאחרונה והושבת לתקופה הקרובה. מאז שחגג יום הולדת 38 בדצמבר, הוא קלע 31.9 נקודות בממוצע למשחק.

אגב, סונן טען שכמו לברון, גם טייגר וודס משתמש ב-EPO. כמו במקרה של לברון, גם בנוגע לגולפאי האגדי, שזכה בתואר מאסטרס בשנת 2019 כשהיה בן 43, מעולם לא נמצאו הוכחות או בסיס ממשי להאשמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully