וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה לא כל יום בית"ר? סכנין חגגה בתסכול: "יכולנו להיות בין 6 הראשונות"

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 11:15

בסכנין מרוצים מהניצחון אבל מרגישים פספוס: "אם היינו משחקים ככה כל העונה היינו בוודאות בפלייאוף העליון". מחמאות לקובי רפואה, בקבוצה בונים על דור חוגי וקרדוסו לעתיד

תקציר ניצחונה של בני סכנין 0:2 על בית"ר ירושלים/ספורט1

תחושות מעורבות בבני סכנין אחרי ה-0:2 המתוק על ביתר ירושלים. מהצד האחד בקבוצה חגגו את הניצחון היוקרתי מבחינתם, כאשר כשעה לאחר המשחק עוד היו חגיגות ברחבי העיר; אך מהצד השני בקבוצה מרגישים פספוס גדול עוד יותר על כך שסיימו את העונה הסדירה במקום שמוביל לפלייאוף התחתון.

במועדון החמיאו למאמן קובי רפואה על ניהול המשחק וכן על ההרכב איתו פתח מול בית"ר. במועדון היו מרוצים מאוד ממהתנהלות של המאמן כאשר גם החילופים שלו הוסיפו מחץ. בנוסף בקבוצה החמיאו לרפואה על הרכש בחודש ינואר בראשם המגן השמאלי אבו דוסו ודור חוגי.


עוד בנושא
אחרי המשחק: סדרנים של סכנין השליכו חפצים על אנשי בית"ר
רפואה: "ניצחון שייתן אוויר, קשה לבטא במילים את הלחץ בסכנין"

שחקני בני סכנין חוגגים. מאור אלקסלסי
מוטיבציה מיוחדת מול בית"ר. סכנין חוגגת/מאור אלקסלסי
מרואן קבהא, בני סכנין. מאור אלקסלסי
העונה הזו יכלה להיגמר ארחת. סכנין מרוצה/מאור אלקסלסי
שחקני בני סכנין חוגגים. מאור אלקסלסי
שחקני בני סכנין חוגגים/מאור אלקסלסי

"אם היינו משחקים ככה כל העונה היינו בוודאות בפלייאוף העליון", אמר גורם בהנהלה, "לא סתם אמרנו שהעמדנו קבוצה שצריכה להיות בוודאות בין שש הראשונות אבל זו עונה שאפשר לקרוא לה בהחלט כישלון".

בקבוצה אף החמיאו לדור חוגי שכבש את השער השני והיה מצוין. בסכנין מרוצים מאוד מההחתמה של חוגי ומשוכנעים שבעונה הבאה הוא ירשום מספרים משמעותיים. גם ניקולאו קרדוסו זכה למחמאות. קרדוסו נכנס כמחליף, כבש ובישל הוביל את ההתקפה של סכנין. השחקן איבד מעט ממעמדו לאחרונה אך בהנהלת סכנין משוכנעים שצריך להחזירו להרכב ולבנות עליו את החלק ההתקפי עד תום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully