וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס מאוכזב: "משלמים על פתיחת העונה". סדרנים של סכנין השליכו בקבוקים

בית"ר ירושלים הפסידה בפעם השלישית ברציפות ותשחק בפלייאוף התחתון. רפואה: "ניצחון שייתן אוויר, קשה לבטא במילים את הלחץ בסכנין". בבית"ר זעמו על המשטרה

תקציר ניצחונה של בני סכנין 0:2 על בית"ר ירושלים/ספורט1

סיום המשחק הערב (שבת) בין בני סכנין לבית"ר ירושלים צייר תמונה עם שני ניגודים גדולים. בצד של סכנין נרשמה חגיגה גדולה אחרי ניצחון 0:2, כולל זיקוקים ואבוקות, ובצד של בית"ר אכזבה אחרי הפסד ליגה שלישי ברציפות והעובדה שהקבוצה תשחק בפלייאוף התחתון.

בבית"ר אגב, כעסו מאוד בסיום וטענו שסדרנים בסכנין זרקו בקבוקים וחפצים על האוטובוס שלהם ביציאה מהאצטדיון. המשטרה הרחיקה אותם מהמקום ובמועדון בבית"ר כעסו על מפקד הכוח על כך שהסדרנים לא נעצרו.

מרואן קבהא, בני סכנין. מאור אלקסלסי
שמחה בסכנין/מאור אלקסלסי
מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. מאור אלקסלסי
עצב בבית"ר/מאור אלקסלסי

צפו בתגובות בסיום הניצחון של סכנין על בית"ר

קובי רפואה לאחר המשחק נגד בית"ר ירושלים/ספורט1

המאמן המפסיד, יוסי אבוקסיס, דיבר על התקופה האחרונה: "מאכזב מאוד. כבר היינו במומנטום טוב ואז הגיעה ירידה ביכולת. דווקא כשהשתפרנו בהגנה, משחק ההתקפה היה פחות טוב. השחקנים נסחטו. איך שהתחלנו את העונה, כל הדרך הזו - ההתחלה הייתה קשה וזו התוצאה הסופית".

המאמן המשיך: "נכון שיש ציפיות בגלל התקופה הנהדרת שלנו באמצע העונה, אבל לא חשבתי שבכל משחק נכבוש 2-3 שערים. קבוצות למדו אותנו, לא היו לנו יותר מדי תחליפים וגם היום הגענו ל-4 מצבים יוצאים מהכלל ולא הצלחנו לכבוש. אנחנו משלמים היום על פתיחת העונה. מה בהמשך? חצי גמר הגביע ישאיר את כולם חדים וממוקדים, גם השם בית"ר ישאיר אותם ממוקדים. מי שלא יהיה ממוקד לא ישחק וימצא את עצמו בחוץ".

אוראל דגני: "עצוב מאוד, רצינו פלייאוף עליון. אבל בתקופה האחרונה שיחקנו כדורגל פחות טוב וכנראה שלא הגיע לנו. עשינו סיבוב ראשון גרוע, בסיבוב השני עשינו המון משחקים טובים אבל במאני טיים לא סיפקנו את הסחורה. עדיין לא סיימנו את העונה, יש עוד מטרה שהיא הגביע".

על התפקוד שלו אמר דגני: "אני משחק איפה שמבקשים ממני. אני מרגיש בנוח כבלם -שזו עמדה שאני עושה הרבה שנים, אבל יוסי ביקש ממני להיות בקישור ואני מנסה לעשות הכי טוב".

אופיר קריאף, שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
בית"ר תתמקד בחצי גמר גביע המדינה/מאור אלקסלסי
שחקן בני סכנין בירם כיאל עם חאלד דוכי. מאור אלקסלסי
"המשחק הכי חשוב שלנו העונה". כיאל/מאור אלקסלסי

קובי רפואה סיכם: "לא באנו להרוס לאף אחד. אחרי כל מה שעברנו, הניצחון הזה היה חשוב בלי שום קשר ליריבות בין הקבוצות. אנחנו רוצים להישאר כמה שיותר מהר בליגה ומה שחשוב זה הנקודות. זה המשחק הכי טוב שלנו מאז שהגעתי. היינו דומיננטיים, היו אנרגיות, כדורגל טוב, שיחקנו מצוין".

על פספוס הפלייאוף העליון אמר רפואה: "קבוצה שלא מנצחת בבית קבוצות שמתחתיה, לא מגיע לה להיות בפלייאוף העליון. קשה לבטא במילים את הלחץ שיש פה, זה ניצחון שייתן הרבה אוויר. העתיד שלי? אם הייתי רוצה היה לי כאן חוזה גם לעונה הבאה. נשמח היום ונדאג לזה בהמשך".

בירם כיאל: "כאב לנו שאכזבנו את הקהל שלנו במשחקי בית. כל השבוע התכוננו טוב, היה המון לחץ ובסוף אתה מנצח 0:2 והשמחה משחררת את כל הלחץ הזה. מגיע לנו לשמוח ולחשוב על המשחקים הבאים בפלייאוף התחתון. בית"ר? מבחינתנו זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה, כי ידענו שאם אנחנו מנצחים זה יוריד לחץ. לשמחתי, נלחמנו ועשינו הכל, יכולנו לנצח אפילו יותר. יש היסטוריה למשחק הזה - בית"ר נגד סכנין. יש משמעות גדולה, זה מה שמשמח קהל ובגלל זה יש תשוקה. מנסים להביא לכאן את הדת, הגזע. אנחנו מייצגים מועדון שמייצג חברה שלמה, רוצים לשמור על המקום שלנו בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully