וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר פורה מהולאנד: "סולומון הוא האיום הגדול ביותר על ארסנל"

כובש בקצב מסחרר, נמצא בצמרת הליגה גם בדריבלים: לקראת המפגש בין פולהאם לארסנל (16:00, ספורט1), באתר הפרמיירליג הציגו את המספרים המרשימים של הישראלי: "הוא מהיר, איכותי ומפוצץ בביטחון. התותחנים חייבים להיות עירניים"

כתבתו של שרון דוידוביץ' על מנור סולומון/ספורט1

מנור סולומון נמצא בכושר הטוב בחייו, אבל היום (16:00, ספורט1) הוא כבר יכול לקנות את עולמו במשחק מול ארסנל. שחקן הכנף הישראלי כבש ב-4 משחקי ליגה רצופים, ורוצה להמשיך את הרצף ולעזור לפולהאם לעצור את הדהירה של התותחנים לאליפות. לקראת המשחק הגדול, לא רק בישראל אלא גם באנגליה מזהירים את מיקל ארטטה: סולומון הוא האיש שצריך לעצור.

"מנור סולומון הוא האיום הכי גדול על ארסנל", קראה הכותרת במאמר באתר הרשמי של הפרמיירליג שניתח את המספרים של הישראלי, שאמנם מתבססים על מדגם קטן של דקות ומשחקים, אבל עדיין עשויים לשקף מגמה. מתברר שמבין כל השחקנים שכבשו העונה 4 שערים ומעלה בליגה האנגלית, סולומון הוא הכובש המהיר והפורה ביותר. הוא כובש בממוצע כל 50 דקות, הכי הרבה בליגה. לשם השוואה, ארלינג הולאנד כובש בממוצע כל 75 דקות, והבא אחריו ברשימה הוא רוברטו פירמינו עם שער כל 126 דקות. הארי קיין מדורג רביעי עם שער כל 129 דקות.

סולומון הוא אחד המובילים בליגה בדריבלים מוצלחים. הוא מעמיד ממוצע של 5.3 דריבלים פר 90 דקות, ו-2.6 דריבלים מוצלחים פר 90 דקות - נתון שמעמיד אותו במקום השביעי בליגה.

מנור סולומון, קשר פולהאם. Alex Davidson, GettyImages
הצרה של ארסנל? סולומון/GettyImages, Alex Davidson

"שחקני ארסנל יקבלו הנחיה לא לאפשר שום מרחב פעולה למנור סולומון", כתבו במאמר, "החזרה האדירה שלו מהפציעה גרמה לפולהאם לעשות שינוי טקטי, וגרמה למאמן מרקו סילבה להזיז את וויליאן שהצטיין בכנף שמאל בתחילת העונה, לכנף השנייה כדי לשלב את סולומון. סולומון מצטיין בכניסות מאגף שמאל למרכז, והנטייה שלו להתקרב לאזור הרחבה משתלב היטב עם המגן השמאלי ההרפתקני של הקבוצה אנטוני רובינסון, שמרבה להצטרף להתקפה".

לסיכום, ציין הכותב, "צפוי קרב מעניין בין סולומון לבן וייט באגף, אם סולומון אכן יפתח. סולומון מהיר, איכותי ומפוצץ בביטחון באיזור הרחבה, כך שארסנל צריכה להיות עירנית מאוד לאיום שהוא מהווה. כך או כך, החזרה שלו לכושר מוסיפה לפולהאם אופציה התקפית מרגשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully