וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקריי: "זינוק לרגליים זה מלוכלך", אמסלם: "משחק חזק ומנסה לנצח"

12.3.2023 / 7:45

פורוורד הפועל תל אביב שהורחק בניצחון בכפר בלום האשים את המושאל לגליל עליון במהלך לא ספורטיבי. בהפועל מצפים ליותר מהאמריקאי: "צריך לשמור על הראש שלו במשחק". אדם אריאל שהצטיין: "באנו אחרי שבוע קשה"

הפועל תל אביב שמרה אמש (שבת) על המקום השני בטבלת ליגת העל בזכות ניצחון חוץ חשוב 84:89 על הפועל גליל עליון בכפר בלום. האדומים עצרו עם הניצחון רצף של של שני הפסדים, ושמרו על פער סביר מהפועל חולון והפועל ירושלים הדולקות אחריה, כשעדיין יש לה סיכוי לסיים במקום הראשון את הסיבוב השני, אם מכבי תל אביב תמעד עד לסיום העונה פעמיים.

הפועל שיחקה במשחק ללא שלושה שחקנים - תומר גינת שייעדר בשבועות הקרובים בשל פציעה בפיקת הברך, ג'ייקובן בראון שקיבל מנוחה ועידן זלמנסון שעדיין חש בכאבים ברגלו. אם זה לא הספיק, אז בסוף הרבע השני הורחק ג'ורדן מקריי אחרי שזרק כדור לפלג גופו העליון של לוטן אמסלם, המושאל מהפועל תל אביב לגליל עליון, לאחר שזה זינק לרגליו בניסיון להציל כדור.

"לקפוץ לרגליים של מישהו זה המהלך הכי מסוכן בכדורסל וזה מלוכלך", צייץ עוד במהלך המשחק מקריי, "הייתי צריך לעשות עבודה יותר טובה". אוהדי הפועל גיבו את מקריי בטוויטר, אך לאחר מכן רובם גם גיבו את אמסלם שצייץ: "חשוב לי להבהיר רגע: הדבר היחידי שאפשר להאשים אותי בו זה שאני משחק חזק ומנסה לנצח. אבל - אני בחיים לא אנסה לפצוע אף שחקן בכוונה, בטח ובטח לא שחקן של הפועל תל אביב".

בהפועל תל אביב עצמה התאכזבו מההרחקה של מקריי שהותירה אותם בסגל חסר בחלק האחרון של המשחק וטענו כי "ג'ורדן חייב לדעת לשמור על האמוציות שלו, זאת לא הפעם הראשונה שהוא מגיב בצורה קיצונית. אמנם לא ככה, אבל הוא צריך לזכור מה התפקיד שלו כאן, ולשמור על הראש שלו במשחק".

ג'ורדן מקריי, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בקבוצה מצפים ממנו להתרכז במשחק. מקריי/ברני ארדוב

למרות הסיטואציה הלא פשוטה, הצליחה הפועל תל אביב לנצח עם שישה שחקנים בספרות כפולות, כשבר טימור קולע 18, ג'יילן הורד מוסיף 15 נקודות ו-8 ריבאונדים ואקסבייר מנפורד תורם 14. אחד המצטיינים היה אדם אריאל, אחרי תקופה ארוכה שבה סופסל, היה פצוע ולא פגע, עם 13 נקודות חשובות.

"ידענו שיהיה משחק לא קל, אף פעם לא קל פה", סיכם אריאל, "באנו אחרי שבוע קשה של שני הפסדים, ורצינו לשחק כדורסל טוב. פתחנו את המשחק לא באינטנסיביות הנכונה והרמנו אותה ברבע השני, משם שיחקנו כדורסל יותר טוב. בסוף נגמר לנו האוויר אבל שמח שיצאנו עם הניצחון".

דני פרנקו אמר בסיום: "עייפים, פצועים וחבולים הבאנו יחד עם קהל מדהים שליווה אותנו ניצחון חוץ באחד המגרשים הקשים בליגה מול קבוצה בכושר מצויין. יש לנו קבוצה טובה עם אופי טוב וחדר הלבשה נהדר. טבעי מאוד שבעונה כל כך ארוכה יהיו עליות וירידות ואני שמח שהגבנו היום ברמת מחוייבות מקסימלית, אחרי ההרחקה של ג'ורדן. ברבע האחרון שיחקנו על אדי החמצן שנשאר לנו אבל ידענו לעשות מהלכים שיבטיחו לנו את הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully