וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"מהלך המלוכלך" של אמבפה חולל סערה: "למה הוא מקבל יחס מועדף?"

לפני שער ניצחון ש"כל כולו מחווה לרונאלדו הברזילאי", כוכב פ.ס.ז' פגע בשחקן ברסט, שתקף ודרש עונש רטרואקטיבי. גאלטייה שלח מסר: "כולנו מאוחדים למען המטרה"

תקציר: באיירן מינכן - אוגסבורג 3:5/ספורט1

פריז סן ז'רמן מנסה להתאושש מהמכה הכואבת בליגת האלופות, ומקווה ששער הניצחון המאוחר של קיליאן אמבפה אמש (שבת) מול ברסט יעזור לה לפתוח דף חדש. פ.ס.ז' התקשתה מאוד במשך דקות ארוכות מול היריבה הצנועה למרות שער יתרון של קרלוס סולר בדקה ה-37, ולא הייתה רחוקה מהפסד בדקות הסיום. בסופו של דבר אמבפה שוב הציל אותה, אחרי שבישול של ליאו מסי השאיר אותו לבד מול השוער והוא עקף אותו לגלגל לרשת את שער הניצחון בדקה ה-91. בצרפת התלהבו מהביצוע של אמבפה והגדירו אותו כ"הומאז' לרונאלדו הברזילאי", בזכות הקלאסה וקור הרוח מול השער, אבל בסיום הושמעו גם טענות קשות כלפי החלוץ בשל מהלך שעשה לפני כן.

פייר לי-מלו, שחקן ברסט, נפגע מאמבפה במה שנראה כמו פגיעה שיכולה להסתיים בכרטיס אדום, עם כף רגל מונפת כלפי מעלה. המהלך הסתיים ללא תגובה מהשופט, ולי-מלו שהופתע מהמשרוקית שנאלמה, תקף בסיום. "יכול להיות שיש שחקנים שמקבלים יחס מועדף. עכשיו נוכל לראות אם היחס לכל השחקנים בליגה שווה", הוא אמר, כשהוא דורש להעניש את אמבפה ולהרחיקו רטרואקטיבית על סמך צילומי הטלוויזיה. "אני לא רוצה לחולל סערה, כי אחר כך יגידו שאני מתבכיין לשופט - אבל הוא נתן לי חתיכת בעיטה".

ה"מהלך המלוכלך" של קיליאן אמבפה. מתוך טוויטר, צילום מסך
הפגיעה של אמבפה/צילום מסך, מתוך טוויטר

כך או כך, בפ.ס.ז' נשמו לרווחה אחרי הניצחון, וכריסטוף גאלטייה ניסה להעביר מסר לשחקנים. "אנחנו חייבים לסיים את העונה הזאת כמו שצריך. אסור לנו להתפרק עכשיו, כי יש עוד מטרות העונה שאסור להקל בהן ראש", אמר המאמן, שטען שלדבריו "חדר ההלבשה מאוחד מאוד. אין לי שום ספקות לגבי זה. בכל הנוגע אליי, אני מאמן שתמיד נלחם. אעשה הכל כדי להצעיד את הקבוצה לאליפות".

גאלטייה הגדיר את הניצחון אתמול כ"גדול". "יש אנשים שיגידו שזה ניצחון לא חשוב, או קטן, אבל מבחינתי זה היה ניצחון חשוב מאוד. שלושה ימים אחרי האכזבה בליגת האלופות, היינו זקוקים לניצחון ואסור להתעלם מהחשיבות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully