וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרגיי ריכטר סיים רביעי באליפות אירופה לרובי אוויר

ריכטר השיג 259.2 נקודות מרחק של 1.3 מזכיה במדליה. ריכטר העפיל לגמר מהמקום השני עם 631.3 נקודות. אשתקד באליפות אירופה שהיתה בנורבגיה סיים במקום הרביעי

סרגיי ריכטר. רויטרס
מאוכזב. סרגיי ריכטר/רויטרס

סרגיי ריכטר, הקלע האולימפי הבכיר של ישראל, שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-34 סיים הערב במקום הרביעי באליפות אירופה ברובה אוויר למרחק של 10 מטרים המתקיימת בטאלין אסטוניה. ריכטר השיג 259.2 נקודות מרחק של 1.3 מזכיה במדליה. ריכטר העפיל לגמר מהמקום השני עם 631.3 נקודות. אשתקד באליפות אירופה שהיתה בנורבגיה סיים ריכטר במקום הרביעי.

ריכטר סיכם את הופעתו: "אני מאוכזב מהתוצאה. לעלות לגמר מהמקום השני ולסיים את התחרות במקום הרביעי זו מבחינתי החמצה גדולה. אני בכושר מצוין ויכול להגיע לפודיום בכל תחרות. הובלתי במרבית שלבי הגמר. חוסר ריכוז רגעי בכדור אחד מנע ממני לזכות במדליה ואולי גם בכרטיס למשחקים האולימפיים בפריז". יצויין כי רק זכיה במדליית זהב או כסף בתחרות היו מעניקות לא את הכרטיס לפריז".

ריכטר הוסיף "אינני מודאג באשר להשגת הכרטיס לפריז. יש לי עוד מספיק תחרויות כדי שאעשה זאת עד אפריל 2024" אמר הקלע שחוזר לארץ ומיד יוצא לתחרות בסדרת גביע העולם בהודו בסוף השבוע הבא, כדי לצבור נקודות. גם מהדירוג בתחרויות אלה ניתן להשיג את הכרטיס האולימפי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully