וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורה זעם: "פוסלים שער על הפטמה של סירושטיין שאולי הייתה בנבדל"

מאמן נס ציונה התייחס לפסילת השער לפני ההפסקה, בהפסד 3:1 לחדרה: "שערורייה גדולה". קורצקי על מדמון: "ילד מוכשר, ניתן לו את הביטחון"

תקציר ניצחונה של הפועל חדרה 1:3 על סקציה נס ציונה/ספורט1

הפועל חדרה עשתה הערב (שבת) צעד משמעותי לעבר הישארות בליגת העל, כשהשלימה מהפך וניצחה 1:3 את סקציה נס ציונה. הכתומים נותרו עמוק במקום האחרון, סופרים שבעה הפסדים רצופים ונמצאים מרחק שבע נקודות מחוף מבטחים לפני פתיחת הפלייאוף התחתון.

אנשי נס ציונה יצאו בתחושות קשות בעקבות פסילת השער של סטפן אקה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. המאמן שלומי דורה היה טעון: "התחושות לא קלות, אין ספק. לבוא ולהוביל פעמיים, גם אצל ריינה וגם פה בבית, כשאתה במשחק והכול כמו שצריך. להבדיל מריינה, היום הייתה שערורייה גדולה של ה-VAR. אני נזהר בלשוני כי יודע מה זה יכול לגרור, אבל לא ייתכן שבקלות כזו פוסלים שער אחרי ארבע דקות. מחפשים על הציפורניים, הכתפיים, פיסת חולצה, לא נעים להגיד - על הפטמה של החזה של מיקי סירושטיין שאולי הייתה באופסייד. מאוד קל. לא רואה את זה קורה לקבוצות הגדולות. היה קל לפסול שער לטובתנו. במחצית השחקנים התעסקו רק בזה. יצאנו למחצית השנייה ויכולנו לעשות עוד משהו, הייתה ההחמצה של בוזגלו, אבל כשהכול הולך נגדך אז זה המצב. מ-0:2 חדרה לא היו חוזרים, אבל אלה ספקולציות. אני מקווה ששופטי ה-VAR ישנו טוב בלילה".

אלעד מדמון (מימין) שחקן הפועל חדרה חוגג. שלומי גבאי
חיבוקים מהספסל. אלעד מדמון/שלומי גבאי

מנחם קורצקי, מאמן הפועל חדרה: "לא רצינו ליצור מומנט שלילי שיימשך ויימשך. חשוב שהצלחנו להפוך את התוצאה ושברנו עניין מנטלי בקטע הזה. שחקנים לא פתחו טוב, הייתה טעות וספגנו. במחצית הרמתי את השחקנים, אמרתי להם שאסור לקבל את השני, נגיע למצבים ונוכל לנצח. החילופים ושחקנים שהרימו את עצמם עזרו לנו לנצח. אסור לרגע לחשוב שדברים יבואו לנו בקלות, צריך לסיים את משימת ההישארות".

על אלעד מדמון שהרשים בהופעת הבכורה: "לא החבאתי אותו, הוא איתי שלושה שבועות. ראיתי אותו אימון אחד ואמרתי לאורן גולן שמעכשיו הוא בבוגרים. הוא היה בנבחרת הנוער ולכן זה קצת התעכב. הוא ילד מוכשר, צריך לעשות איתו דרך טובה ולתת לו את הביטחון שיביא את היכולות שלו למגרש".

גלעד אברמוב, שנכנס כמחליף, בישל וכבש שער ראשון העונה: "חיכיתי מתחילת העונה לשער הזה. עשיתי עבודה הגנתית טובה במהלך העונה ועכשיו הגיעה גם תרומה התקפית. אין ספק שהמועדון הזה חשוב לנו יותר מהכול, כל שחקן נכנס עם תשוקה ורוצה להוכיח כדי להשאיר את חדרה בליגת העל. לא הצלחנו לנצח הרבה זמן, נכנסנו, שינינו את המשחק והבאנו ניצחון מאוד חשוב. מדמון? נתנו לו ביטחון, ביקשנו שישחק חופשי כמו שהוא יודע ורק שימשיך ככה".

אלמוג בוזגלו, כובש השער של נס ציונה: "מתסכל מאוד, התחושות קשות. היינו מילימטר מלהוביל 0:2 ולגמור את המשחק. שוב קבוצה יריבה עושה מהפך נגדנו. אין מה לעשות, זה הכדורגל. צריך ללמוד ולתקן בפלייאוף. אם השער היה חוקי, היינו מנצחים את המשחק. כואב הלב כי היינו במשחק והיינו טובים. גם ב-1:1 הייתה לי החמצה גדולה. אנחנו נאיביים, לא יודעים לשמור על התוצאה. יכולנו להפוך את כל הטבלה היום ולא הצלחנו. כל עוד יש סיכוי, נילחם עד הרגע האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully