וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה: "ערן הוחלף כי הוא לא מספיק מהיר". זהבי: "החלטה טובה"

עודכן לאחרונה: 11.3.2023 / 22:40

אחרי ה-1:1 עם הפועל חיפה, מכבי תל אביב עם 16 נקודות מ-30 אפשריות תחת קראנקה. הכוכב הוחלף בדקה ה-71: "לא כעסתי". אביו של מיטש גולדהאר נפטר

תקציר ה-1:1 של הפועל חיפה מול מכבי תל אביב/ספורט1

אכזבה עצומה היום (שבת) במכבי תל אביב אחרי ה-1:1 נגד הפועל חיפה במחזור ה-26 והאחרון בעונה הסדירה בליגת העל. זה היה המשחק העשירי של אייטור קראנקה על הקווים והמאזן שלו עגום למדי: ארבעה ניצחונות בלבד ו-16 נקודות מ-30 אפשריות. אם מכבי חיפה תנצח את הפועל תל אביב ביום שני, מכבי תל אביב כבר תהיה מרוחקת 10 נקודות מהפסגה.

ניר ביטון כבש עבור הצהובים בדקה ה-33, אבל הורחק בדקה ה-57 ואליאל פרץ איזן בדקה ה-63. עד הסיום להפועל חיפה היו לא מעט הזדמנויות לנצח, אבל חוסר ריכוז בפעולה האחרונה מנע מהם מהפך.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"אי אפשר לקחת אליפות כל שנה". זהבי/קובי אליהו

קראנקה נשאל על החילוף של ערן זהבי כבר בדקה ה-71: "חשבתי שאנחנו צריכים מקדימה שחקנים יותר רעננים, כאלה שיכולים להחזיק בכדור. ערן לא הצליח להחזיק בכדור וזו הסיבה לחילוף. כשאתה ב-10 שחקנים אתה צריך שחקנים מהירים בחלק הקדמי וערן לא הכי מהיר".

המאמן הוסיף: "בשבוע שעבר, בהפסד להפועל ירושלים, שיחקנו רע מאוד במשך 70 דקות. היום שלטנו בקלות במחצית הראשונה והיו לנו הזדמנויות. היום גם ב-10 שחקנים שיחקנו טוב וניסינו לנצח. נצטרך לתקן את הטעויות ולהמשיך לעבוד קשה. הדבר היחיד שצריך לעשות עכשיו זה להיות מאוחדים. זו הדרך היחידה שהכרתי לאורך הקריירה שלי".

זהבי עצמו אמר על החילוף שלו: "לא התאכזבתי ולא כעסתי. טובת הקבוצה הייתה לנגד עיני המאמן. רצינו לשחק על מתפרצות ולרענן את השורות. צריך להכניס דם חדש לפעמים ואני חושב שזו הייתה החלטה טובה. זה לא הלך לנו, אבל אין שום טענות. היינו ב-10 שחקנים והמאמן החליט להוציא אותי ולהשאיר את יובאנוביץ'. במקרים אחרים זה היה הפוך. היה לי משחק לא טוב היום".

זהבי המשיך: "אין ספק שהתוצאות לא לטובתנו אז אפשר לקרוא לזה משבר. דברים הולכים נגדנו. שלטנו במשחק במחצית הראשונה והובלנו. אבל מהכרטיס האדום הכול הלך לנו מאוד קשה. ברור שהמצב לא אידיאלי בטבלה. אי אפשר לקחת אליפות כל שנה. צריך לעמוד במצבים האלו. להשתפר ולעשות את הכי טוב שאפשר. לא ויתרנו על מאבק האליפות".

* מכבי תל אביב הודיעה על מותו של אביו של הבעלים מיטש גולדהאר: "ההנהלה, הצוות, השחקנים ועובדי המועדון מרכינים ראש ומשתתפים בצערו של הבעלים מיטש וכל משפחת גולדהאר בעקבות מותו של אבי המשפחה לאו גולדהאר שנפטר בטורונטו. שלא תדעו עוד צער".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב מאוכזב. קובי אליהו
האליפות הולכת ומתרחקת. מכבי תל אביב/קובי אליהו
מכבי תל אביב הודיעה: אביו של מיטש גולדהאר, לאו גולדהאר, הלך לעולמו. מכבי תל אביב, אתר רשמי
אביו של מיטש גולדהאר הלך לעולמו/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מאמן הפועל חיפה, רוני לוי, סיכם: "באנו אחרי התבוסה בדרבי והשחקנים היו עם הראש למטה. ניסינו לעבוד על הפן המנטלי, אבל זה השפיע על החצי הראשון. נכנסנו למשחק פחות טוב ונראינו קצת בהילוך איטי. בחצי השני רציתי שחקנים רעננים. לצערי לא ניצלנו את המומנטום של השוויון וההרחקה של מכבי. היו לנו הרבה הזדמנויות לתת גול וחבל שלא עשינו את זה. כשהגעתי לכאן היינו בסכנה של ירידה מתחת לקו האדום, אז בכדורגל עד שזה לא רשמי צריך להיזהר. כולנו ספורטאים, זה המקצוע שלנו ואנחנו מחויבים".

אליאל פרץ, שכבש את השער של הפועל חיפה, הוסיף: "אחרי השבוע האחרון שהפסדנו בדרבי אז היה חשוב לנו לעשות משחק טוב. ניסינו לעצור את מכבי תל אביב. בחצי השני זה התחיל פחות טוב, במחצית השנייה היינו יותר טובים ואנחנו יוצאים בתחושת פספוס. יכולנו להכריע את המשחק וגם לנצח. המחוייבות שלנו לא תרד כי אנחנו מקצוענים. אין לנו הרבה ניצחונות העונה. אנחנו רוצים לנצח כמה שיותר ואני יכול להבטיח שהמחוייבויות לא תרד".

על מכבי תל אביב קבוצת נעוריו: "מה שהיה במכבי היה. שיחקתי שם בעבר וזה לא רלוונטי. אני חושב שאני יכול לשחק בכל קבוצה בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully