וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדה וסלטיק עלו לחצי גמר הגביע, דסה הפסיד לאיביץ' ברוסיה

שחקן סלטיק נכנס בדקה ה-58 ב-0:3 על הארטס, מגן דינמו מוסקבה הוחלף בתוספת הזמן בהפסד 3:1 לקרסנודאר של מאמנו לשעבר במכבי תל אביב

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.3/ספורט1

ליאל עבדה נכנס כמחליף בדקה ה-58, כשסלטיק הביסה 0:3 את הארטס באדינבורו וטיילה ללא בעיות לחצי גמר הגביע הסקוטי. שחקן הכנף הישראלי פתח בניצחון הביתי 1:3 על אותה יריבה בליגה לפני שלושה ימים, והפעם נכנס לאחר שארון מוי (2) וקיוגו פורוהאשי בביצוע מלוטש עם העקב (45) הבקיעו במחצית הראשונה. קמרון קרטר-ויקרס חתם את התוצאה 10 דקות לסיום.

* אלי דסה הוחלף בתוספת הזמן בהפסד של דינמו מוסקבה 3:1 לקרסנודאר של ולאדן איביץ', שמצדו חגג ניצחון בכורה בליגה הרוסית. קונסטנטין טיוקאבין העלה את האורחת ליתרון, אבל קאדי בורז'ס הרכש מקרבאח הגיב עם צמד עבור איביץ' וניקיטה קריבצוב חתם בתוספת הזמן. דינמו עדיין במקום הרביעי עם 32 נקודות, קרסנודאר שביעית עם שלוש פחות.

קיוגו פורוהאשי שחקן סלטיק כובש עם העקב לרשת הארטס. Ian MacNicol, GettyImages
נגיעה מבריקה. קיוגו פורוהאשי כובש/GettyImages, Ian MacNicol

* יונס מלדה שיחק מחצית כמחליף בניצחונה של מכלן 0:1 על סינט טרוידן במחזור ה-29 בליגה הבלגית. קבוצתו התרחקה מהקו האדום בזכות פנדל שש דקות לסיום.

* פיראס אבו עקל שיחק 67 דקות ב-1:1 של גבאלה בחוץ מול טוראן בליגה האזרית. קבוצתו של הקשר ניצבת במקום החמישי עם 33 נקודות אחרי 26 מחזורים.

* מקסים פלקושצ'נקו נכנס בתוספת הזמן בניצחונה הביתי של הונבד 0:1 על זלאגרסג, כאשר קבוצתו נחלצה מהקו האדום בליגה ההונגרית והתקדמה למקום התשיעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully