וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב הסנטרים מול יוקיץ' נמשך: "אמביד הראה שהוא ה-MVP"

בלילה בו ה-MVP המכהן הפסיד לראשונה עם טריפל דאבל, הטוען לכתר קלע סל ניצחון ושלח מסר. לברון נהנה מהלייקרס, ראסל: "ליריבות יש מזל שנפצעתי"

עשרת הדאנקים הכי יפים של מאק מקלאנג בתיכונים/מתוך יוטיוב

אחרי שניצח בכל 25 המשחקים העונה בהם סיים עם טריפל דאבל, ניקולה יוקיץ' ודנבר נכנעו הלילה (בין שישי לשבת) דווקא לסן אנטוניו החלשה בטריפל דאבל ה-26 של הסרבי. הסנטר של הנאנגטס מסומן כמועמד המוביל לזכייה בתואר MVP שלישי ברציפות, אך הלילה הגיעה הצהרה של סנטר אחר שטוען לכתר - ג'ואל אמביד.

הקמרוני של פילדלפיה החזיר את הסיקסרס מפיגור 21 בלילה לא פשוט נגד פורטלנד, וקלע את סל הניצחון 1.1 שניות לסיום בדרך ל-119:120 דרמטי. אמביד סיים ערב נהדר עם 39 נקודות, זאת לאחר שבמשחקיו הקודמים קלע 39 ו-42. אמביד מחזיק ברצף הפעיל הארוך בליגה עם חמישה משחקים רצופים עם למעלה מ-30 נקודות. "פילדלפיה, הוא שלנו, אנחנו כל כך ברי מזל", צייצו בערוץ "NBC" המקומי אחרי סל הניצחון. "ידעתי שאני צריך לקלוע", אמר אמביד, "זו הייתה הנקודה המושלמת על המגרש".

כושר שיא: 12 המשחקים האחרונים של אמביד

הסיקסרס כאמור היו בדרך להפסד ביתי, ולפי ג'יימס הארדן מה שעשה את ההבדל היה השיפור בצד ההגנתי אחרי ההפסקה: "עשינו עצירות כשהיינו צריכים, זה לא הניצחון הכי יפה, אבל ניקח אותו". הגארד המזוקן נשאל ההשתלטות של אמביד בקלאץ', ושלח מסר: "הוא עובד על זה בכל יום, בגלל זה הוא ה-MVP של הליגה".

אמביד עצמו היה קצת פחות סלחן ונזכר דווקא בטעויות שעשה במהלך המשחק: "אני עובד על המשחק שלי, בודק מה עובד ומה לא. מנסה להיות אגרסיבי ולשתף את החברים, אני יכול להיות טוב יותר - הלילה החטאתי מהעונשין ואיבדתי כדורים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן לוס אנג'לס לייקרס דיאנג'לו ראסל עם אוסטין ריבס. Ronald Martinez, GettyImages
"ליריבות יש מזל שנפצעתי". ראסל/GettyImages, Ronald Martinez

הלייקרס מנצחים בלי לברון, שאוהב את מה שהוא רואה

השיפוץ המסיבי בלייקרס בטרייד דדליין עושה את שלו, וכעת הקבוצה מעיר המלאכים רחוקה משחק אחד בלבד מהמקום השישי שמוביל אוטומטית לפלייאוף. גם בהיעדר לברון ג'יימס הצליחה לוס אנג'לס לרשום ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים כשגברה על טורונטו, כאשר הפעם היא עשתה זאת בערב רע של אנתוני דייויס שקלע שמונה נקודות בלבד.

מי שעשה את ההבדל היה אחד מאותם חיזוקים שהגיעו בחודש שעבר - דיאנג'לו ראסל. הרכז שהחל את קריירת ה-NBA בלוס אנג'לס וחזר לאחרונה ממינסוטה נעדר מששת המשחקים עקב פציעה, ובמשחק החזרה כיכב עם 28 נקודות: "ליריבות יש מזל שנפצעתי בקרסול. חיכיתי כדי להתפוצץ, ליהנות ולחבק את האתגר. כולם לקחו היום צעד קדימה".

לברון, שכאמור ממשיך לשבת בצד עקב הפציעה, צייץ בסיום המשחק: "אני אוהב את הקבוצה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully