וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאנם יחזור להרכב הפועל תל אביב, התלבטות לגבי סבע במכבי חיפה

למקין ישוב להגנת האדומים וקלטינס יוסט לקישור בעקבות הרחקת קנצפולסקי, מנגד בכר שוקל האם להסיט את סבע לחוד או להמשיך עם רביעייה התקפית בקישור. דין דוד עשוי להחליף את פיירו שיסופסל עקב מגבלת הזרים, או שג'אבר או אבו פאני יפתחו (ב', 20:30)

מחזור 26הסתיים13/03/2023
הפועל תל אביב
    0
    • (70) אצילי
    מכבי חיפה
    תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 2:5/ספורט1

    הפועל תל אביב

    לאחר הניצחון הגדול בטדי, הפועל תל אביב רוצה להמשיך במומנטום חיובי ולהשיג לפחות נקודה מחר מול מכבי חיפה בבלומפילד. חיים סילבס יבצע בהגנה שינוי כפוי אחד, כאשר סתיו למקין יחזור להרכב ודוד קלטינס יוסט לקישור, בשל הרחקתו של אל ים קנצפולסקי בניצחון על בית"ר ירושלים.

    בחלק הקדמי נראה כי קייס גאנם שהחלים מפציעה יפתח לצד אלן אוז'בולט, כאשר בנוגע לצלע השלישית ישנה התלבטות בין הרוויה איליץ', הישאם לאיוס ואלכסנדר בולייביץ', הנאבקים על מקום אחד. שלומי אזולאי ודור אלו חוזרים לסגל ואילו ניב זריהן חולה.

    כ-2,000 כרטיסים נותרו לאוהדי הפועל תל אביב, כשבצד השני אוהדי חיפה רכשו כ-11 אלף כרטיסים וצפויה אווירה חמה ביציעים.

    שחקן הפועל תל אביב קייס גאנם. מאור אלקסלסי
    התגבר על הפציעה. קייס גאנם/מאור אלקסלסי

    מכבי חיפה

    אחרי מעידה נוספת של אחת מהיריבות במאבק על האליפות, במכבי חיפה רוצים לרשום ניצחון ליגה שלישי ברציפות - דבר שלא קרה מאז ההפסד למכבי תל אביב. הירוקים מעודדים לאחר הניצחון בדרבי בשבוע שעבר, אך המאמן ברק בכר הזהיר את שחקניו שהמשחק נגד הפועל תל אביב יהיה שונה לחלוטין.

    שון גולדברג לא כשיר וככל הנראה יישאר מחוץ לסגל, כאשר דילן בטובינסיקה צפוי לפתוח ליד עבדולאי סק במרכז ההגנה. בשל כך, אחד הזרים שפתחו מול הפועל חיפה יצטרך לרדת לספסל ומסתמן שפרנזי פיירו יהיה זה שישלם את המחיר. בכר מתלבט אם לפתוח עם מחמוד ג'אבר או מוחמד אבו פאני בקישור ולהסיט את דיא סבע לעמדת החלוץ, או שדין דוד יחליף את פיירו ואז תוצב שוב רביעייה התקפית מאוד בקישור, עם סבע, צ'ארון שרי, עומר אצילי ודולב חזיזה.

    "אין ספק שננצח אם נשחזר את היכולת מהדרבי", קבע שחקן במכבי חיפה, "אבל אנחנו צריכים להיות מאוד מוכנים ומאוד מרוכזים כדי להציג את אותה יכולת שוב. הפועל תל אביב קבוצה טובה במומנטום חיובי".

    לקראת המשחק, פנה מנכ"ל הקבוצה איציק עובדיה לאוהדים וביקש מהם לשמור על הסדר באצטדיון בלומפילד. "מעל 11 אלף אוהדות ואוהדים צפויים ללוות אותנו למשחק מחר בבלומפילד מול הפועל תל אביב. מספר שיא בשנים האחרונות למשחק ליגה מחוץ לחיפה וכולנו גאים ומודים על התמיכה האדירה. אין הדבר מובן מאליו עבור המועדון.

    "נרצה להודות להנהלת הפועל תל אביב על ההיענות לבקשתנו להגדלת ההקצאה ועל הרצון למלא את בלומפילד בקהלי שתי הקבוצות ויצירת אווירת כדורגל נפלאה. ולאוהדים, בואו נתרכז בעידוד ובתמיכה בקבוצה ובשחקנים שלנו ונשמור על המתקן שמארח אותנו".

    עוד בוואלה!

    סילבס: "אי אפשר לזלזל בהפועל ת"א היום, זו קבוצה שקשה נגדה"

    לכתבה המלאה
    מחמוד ג'אבר שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
    מחמוד ג'אבר עשוי לקבל הזדמנות בקישור, אם מכבי חיפה תעלה בהרכב פחות התקפי/מאור אלקסלסי

    טריוויה

    * 151 מפגשי ליגה היו בין הקבוצות עד כה. מכבי חיפה מובילה 41:70 בניצחונות, ועוד 40 משחקים הסתיימו בתיקו.

    * 15 מפגשי הליגה האחרונים הניבו 14 ניצחונות ירוקים (כולל רצף פעיל של שמונה) מול ניצחון בודד של הפועל תל אביב (1:2 בחיפה במאי 2020, במסגרת הפלייאוף העליון).

    * הניצחון הביתי האחרון של הפועל תל אביב על מכבי חיפה היה 0:4 במרץ 2014, במסגרת הפלייאוף העליון.

    * הפועל תל אביב ללא ניצחון בששת משחקי הבית האחרונים שלה - חמש תוצאות תיקו והפסד. מכבי חיפה עם נקודה אחת בלבד משלושת משחקי החוץ האחרונים שלה, במהלכם גם ספגה שתי שלישיות.

    * הפועל תל אביב חוותה ארבעה מהפכים על חשבונה העונה - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה. מכבי חיפה היא מובילת המהפכים עם ארבעה כאלה.

    * עומר אצילי שבר את בצורת הכיבושים והבישולים שלו, וכעת נמצא מרחק בישול אחד מדאבל-דאבל שני ברציפות. רק יוסי בניון (1999/00 ו-2000/01) ומאור בוזגלו (2013/14 ו-2014/15) הגיעו לספרות כפולות בשערים ובישולים בשתי עונות עוקבות בליגת העל.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: איתן שמואלביץ'
    אצטדיון: בלומפילד
    קהל: 24119

    תוצאות משחקי שבת:

    הפועל חיפה - מכבי תל אביב 1:1
    הפועל ירושלים - מכבי בני ריינה 1:0
    סקציה נס ציונה - הפועל חדרה 3:1
    בני סכנין - בית"ר ירושלים 0:2
    מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד 2:0

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully