וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביתיות ניצחו בפתיחת סדרות רבע גמר הפלייאוף בכדורעף

הפועל גליל/מטה אשר גברה בשלוש מערכות על מ.ס. עיילבון, מכבי הוד השרון ניצחה 0:3 את הפועל כפר סבא וקרית אתא רשמה 1:3 על מכבי אשדוד

סדרות רבע גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורעף נפתחו הערב (שלישי) עם מאה אחוזי הצלחה של הקבוצות הביתיות. הפועל גליל/מטה אשר גברה בשלוש מערכות על מ.ס. עיילבון, מכבי מוסינזון הוד השרון ניצחה 0:3 את הפועל כפר סבא ועירוני קרית אתא רשמה 1:3 על מכבי אשדוד. המשחק בין מכבי תל אביב להפועל המעפיל /עמק חפר/מנשה יתקיים ביום ראשון, שכן האלופה תשחק מחר ביוון בגומלין גמר גביע האתגר האירופי מול אולימפיאקוס.

הפועל גליל מטה אשר/עכו - מ.ס עיילבון 0:3 (15:25, 16:25, 7:25)

ניצחון במשחק בו השליטה של מטה אשר/עכו הייתה בכל שלוש המערכות, כאשר עיילבון תצטרך לשחק טוב יותר במשחק השני שהיא תארח בשבת. נועם כץ, מאמן מטה אשר/עכו שיתף את כל השחקנים ואילו עיילבון סבלה קשות מפציעתו של הזר הברזילאי שלה במשחק מול מכבי תל אביב.

הפועל גליל מטה אשר/עכו. שמעון כהנמן, איגוד הכדורעף, אתר רשמי
מטה אשר/עכו ביתרון/אתר רשמי, שמעון כהנמן, איגוד הכדורעף

מכבי מוסינזון הוד השרון - הפועל כפר סבא 0:3 (21:25, 12:25, 15:25)

המארחת שלטה בשתי המערכות הראשונות בדרבי השרון ובמערכה השלישית כפר סבא התעוררה והמשחק היה יחסית צמוד, אבל בסופו של דבר הוד השרון ניצחה וניצבת ביתרון 0:1 לפני המשחק השני בסדרה שייערך בשבת.

הפועל עירוני קרית אתא - מכבי אשדוד 1:3 (24:26, 25:21, 16:25, 21:25)

שתי המערכות הראשונות הלכו בקלות לזכות קרית אתא, אבל מכבי אשדוד התעוררה במערכה השלישית ניצחה אותה והייתה קרובה גם במערכה הרביעית שהייתה מאוד צמודה והוכרעה רק בשובר שיוויון. המשחק הבא בסדרה ייערך בשבת באשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully