וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': 0:1 למכבי הרצליה על אילת, 1:3 לשפרעם על בני זלפה

עודכן לאחרונה: 10.3.2023 / 16:36

הצהובים-כחולים שמרו על ארבע נקודות יתרון בפסגת המחוז הדרומי הודות לשער של אקסברד, שחקניו של פיראס מוגרבי ממשיכים ללחוץ על המוליכה צעירי כפר כנא שניצחה בנשר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.3/ספורט1

משחקי המחזור ה-24 בליגה א' נמשכו היום (שישי) ואחרי שאתמול הפועל הרצליה מעדה ב-1:1 נגד שמשון תל אביב והפועל כפר שלם גברה 0:3 על ירמיהו חולון, מכבי הרצליה עמדה בלחץ ושמרה על היתרון שלה בפסגת המחוז הדרומי עם 0:1 על בני אילת משער של עידו אקסברד בדקה ה-32.

הניצחון של מכבי הרצליה לא רק שמר על יתרון של ארבע נקודות בפסגה מכפר שלם, אלא שהיא גם ברחה למכב ייבנה, המדורגת שלישית שהפסידה 3:1 בדימונה. יוסף טוואבה (5) כבש שער מפתיע, עמית מור הכפיל (59) ויגיל אוחנה צימק זמנית בחלוף שש דקות, אבל משה אסולין הכריע בדקה ה-84.

בתחתית, אחרי ההפסדים של מכבי שערים ונועלת הטבלה בית"ר תל אביב בת ים, הצליחה עירוני מודיעין לפתוח פער של ארבע נקודות מהמקום ה-14 בזכות 0:1 על הפועל מרמורק משער של איליי חן בדקה ה-80.

תוצאה נוספת היום בליגה א' דרום:

מכבי עירוני אשדוד - עירוני כסייפה 1:1
לאשדוד: ליאור אסמארה (30). לכסייפה: מוחמד אלעג'ו (פנדל, 75)

פיראס מוגרבי, מאמן איחוד בני שפרעם. מאור אלקסלסי
שפערם בכושר מצוין. פיראס מוגרבי/מאור אלקסלסי

במחוז הצפוני, המוליכה מ.ס. צעירי כפר כנא שמרה על הפסגה עם 0:1 בחוץ על עירוני נשר הודות לשער של דן עובדיה בדקה ה-62. איחוד בני שפרעם ממשיכה להיצמד אליה והיא מפגרת אחריה רק כתוצאה מהפרש שערים קצת פחות טוב, אחרי שהיום גברה 1:3 על בני זלפה. קבוצתו של פיראס מוגרבי הכניעה את זו של אחמד סבע בזכות צמד של עלי חטיב בדקות 64 ו-68 ושער נוסף של עבד מורג'אן בדקה ה-81. חאלד סולימאן צימק זמנית ל-2:1 כשהבקיע מנקודת הפנדל בדקה ה-77.

המדורגת שלישית הפועל בקה אל גרבייה גם היא ניצחה בקלות, חגגה בביתה ב-0:3 על הפועל בועיינה. בר שמש (75), ראם גוהגאה (77) וחיים מקונן (90) כבשו. מנגד, מי שממשיכה לאכזב היא הפועל רעננה, הרביעית בטבלה, שעלתה ליתרון יחסית מהיר מול הפועל קלנסוואה משער של פז בן ארי בדקה ה-22, אבל הקבוצות נפרדו ב-1:1 אחרי שאיתי סויסה קבע שוויון דרמטי בדקה ה-85.

תוצאות נוספות היום בליגה א' צפון:

מכבי נוג'ידאת - מכבי טמרה 2:0
לטמרה: נור ביסאן (59 ו-90)

הפועל כאוכב - הפועל מגדל העמק 2:1
לכאוכב: עודאי שלאעטה (20). למגדל העמק: רז רחמים (פנדל, 45), להב דהן (72)

מכבי אתא ביאליק - מ.ס. צעירי טייבה 1:1
לביאליק: חנן ביטון (41). לטייבה: סלים עמאש (27)

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה א'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully