וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ספורטס אילוסטרייטד" על הכישרון הצעיר של מכבי תל אביב: "שילוב יכולות מעניין"

אורי כהן, בנו של שחקן העבר דרור כהן, צד את עיניהם של הסקאוטים בטורניר הדור הבא של היורוליג: "השפיע בשני צידי המגרש"

אורי כהן, שחקן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב, קולע 7 שלשות בטורניר הדור הבא ביורוליג/מתוך יוטיוב

מכבי תל אביב סיימה השבוע את השתתפותה בטורניר הדור הבא של היורוליג בזאדאר במקום החמישי, ללא הכרטיס לטורניר הגמר, אבל עם כישרון צעיר חדש שנכנס לפנקסים של הסקאוטים. אורי כהן בן ה-18, פורוורד המתנשא לגובה של שני מטרים, היה השחקן הבולט בשורות הצהובים לאורך הטורניר, והותיר רושם חיובי למדי. אתמול הוא קיבל אזכור של כבוד בכתבה של "ספורטס אילוסטרייטד" שסקרה את הכישרונות הבולטים בטורניר.

"האימפקט של אורי כהן על מכבי תל אביב הורגש היטב בשני צידי המגרש. השילוב בין הסייז שלו, הידיים הארוכות והשליטה הטובה בכדור, הפכה אותו לשחקן שקשה לעצור בחדירות, ובנוסף הוא גם נתן לקבוצה ערף מוסף בתור קלע יעיל בצורה יוצאת דופן מחוץ לקשת", כתב הסקאוט איגנסיו ריסוטו.

אורי כהן, שחקן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב. מתוך אתר היורוליג, אתר רשמי
יכולות מסקרנות. אורי כהן/אתר רשמי, מתוך אתר היורוליג

כהן, בנו של שחקן העבר דרור כהן המשמש כיום כעוזר מאמן נבחרת ישראל וכמאמן אליצור שומרון מהליגה הלאומית, העמיד ממוצעים של 17 נקודות באחוזים מצוינים (44% מהשדה, 70% מהשלוש ו-100% מקו העונשין), לצד 7.8 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים. הוא בלט במיוחד במשחק נגד סטלה אזורה האיטלקית, עם 33 נקודות כולל 7 מ-8 מחוץ לקשת ו-10 מ-10 מהעונשין, לצד 10 ריבאונדים.

עוד בוואלה

"גרסת לייט של ג'ינובילי": בן שרף "במסלול הנכון להיבחר בדראפט"

לכתבה המלאה

ביצועיו של כהן בנבחרת הקדטים

כהן נחשב לכישרון גדול, אם כי עדיין גולמי ובוסרי. בטורניר הצ'לנג'ר של נבחרת הקדטים בקיץ 2021, הוא העמיד ממוצעים של 8.8 נקודות ו-5.4 ריבאונדים. העונה הוא אחד מעמודי התווך של מכבי תל אביב, ששולטת ללא עוררין בליגה לנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully