וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבי תמאש וה"סיוט" בכלא הישראלי: "לא אכלתי שבוע, זה הרגע הקשה בחיי"

אקס הפועל חיפה נזכר בתקופת המעצר: "ניזונתי מ-4 פרוסות לחם, הורדתי 10 ק"ג, לא יכולתי להתקלח. לאחר מכן בעבודות השירות השתעממתי למוות, אבל אלו החוקים בישראל"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 1:4/ספורט1

גם כשהוא נושק לגיל 40, גבי תמאש ממשיך לככב בכותרות ברומניה. הבלם הפרובלמטי עדיין כדורגלן פעיל ונמנה על סגל קונקורדיה מהליגה השנייה ברומניה, אבל ממרום גילו ושנותיו, אחרי קריירה סוערת במהלכה עבר לא פחות מ-19 קבוצות, הוא כבר מתחיל לסכם.

ואם תשאלו אותו, החוויה הקשה ביותר שעבר בקריירה הייתה בישראל, כשהיה עצור בגין נהיגה במהירות מופרזת כשהוא תחת השפעת אלכוהול. "עשיתי הרבה דברים מטופשים שאני מתחרט עליהם, אבל הרגע הקשה בחיי היה בבית הכלא בישראל", סיפר תמאש אתמול (חמישי) בריאיון ברומניה. "זו הייתה חוויה מבעיתה. הורדתי קרוב ל-10 ק"ג בשבוע. לא יכולתי לאכול, לא יכולתי לשתות. ניזונתי מ-4 פרוסות לחם במשך 7 ימים, וכשיצאתי מהכלא הייתי הכי רזה אי פעם".

תמאש סיפר: "כל מה שהיה בתא המעצר שלי היה מיטה ומקלחת, וגם המקלחת הייתה חור משונה בקיר שממנו יצאו מים שטפטפו בקושי על הקיר. כדי להתקלח, הייתי צריך להיצמד לקיר ולקפוא מקור".

שחקן הפועל חיפה גבריאל תמאש בבית המשפט. דניאל דולב, מערכת וואלה!
סבל מכל רגע. תמאש בבית המשפט/מערכת וואלה!, דניאל דולב

כזכור, תמאש נעצר במרץ 2019 על ידי שוטרי סיור, לאחר שנהג במהירות של 205 קמ"ש בכביש 2. בדמו נמצא כמות גבוהה של אלכוהול. בינואר 2020 הוא הורשע, ונגזרו עליו 36 חודשי שלילה וקנס של 2,000 שקלים.

בנוסף, היה עליו לבצע עבודות שירות. "הציבו אותי בבית החולים, כל יום במשך 8 שעות. לא היה אכפת לי לעבוד קשה שם, אבל לא היה מה לעשות. השתעממתי למוות. כל מה שעשיתי היה לחלק אוכל לפציינטים במחלקות. אנשים הכירו אותי וזיהו אותי, וזה היה לא נעים. אתה נמצא במדינה זרה, רחוק מאוד מהמקום המוכר שלך, ואתה צריך לקחת אחריות על המעשים שלך. לישראל יש את החוקים שלה, ואין מה לעשות".

תמאש הצטרף להפועל חיפה בקיץ 2017, וזכה איתה בגביע המדינה ב-2018. לאחר הפרשה המדוברת הוא עזב את ישראל וחזר לרומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully