וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הבטיח לנקום אחרי השירים למסי. זה נגמר בתגובה נסערת

אוהדי אל איתיחאד הקניטו את הפורטוגלי עם שירי הלל למסי, וגרמו לו לאבד עשתונות אחרי ההפסד. כך נראה ה"סיוט" שלו במבחן הגדול הראשון בסעודיה

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - בטיס 1:4/ספורט1

המבחן הגדול הראשון של כריסטיאנו רונאלדו בסעודיה הסתיים במפח נפש, ועם הרבה מאוד עצבים. אל נאסר של הפורטוגלי הגיעה למשחק העונה מול אל איתיחאד בתקווה לנצח אותה לראשונה מאז 2018, עם סיוע של הכוכב הפורטוגלי. אבל רונאלדו נראה מתוסכל ועצבני במהלך המשחק, שהסתיים בהפסד 1:0 והוריד את אל נאסר מהפסגה.

אוהדי אל איתיחאד הכינו לו קבלת פנים מיוחדת, כולל דגל פריסה עצום עם המילה "סיוט" - שתיארה היטב את הערב של רונאלדו. עוד לפני משחק, הם שרו שירי הלל לליאו מסי ורונאלדו נראה מגיב להתגרות בכעס, כשהוא מסמן ליציעים בתנועות ידיים שבקרוב תגיע הנקמה. לצערו, זה לא קרה, והשירים על מסי נמשכו לאורך כל הערב. בירידה לחדר ההלבשה רונאלדו נראה עצבני מאוד, ולאחר ששמע את אוהדי היריבה שרים שוב לכבודו של מסי, נראה בועט בזעם בבקבוקים שנקרו בדרכו.

"הביאו את כריסטיאנו רונאלדו בדיוק בשביל משחקים מהסוג הזה, אבל הוא לא סיפק את הסחורה", כתבו בסעודיה.

זהו המשחק השני ברציפות בו כריסטיאנו לא מוצא את הרשת, והוא עדיין לא מעורב בשערים בחודש מרץ. אחרי שניצל מהפסד פעמיים בתוספת הזמן, הראשונה בזכות פנדל מוצלח שלו ב-2:2 והשנייה בשבוע שעבר בניצחון 1:3 על אל בטין, CR7 נוצח לראשונה במסגרת הליגה הסעודית. למזלו, עד תום העונה נותרו 10 מחזורים כדי לתקן ולהשיג את האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully