וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש מדליות לשחיינים הפראלימפיים ביום הראשון של הסבב העולמי בשחייה באיטליה

הספק נאה לספורטאים: מדלית כסף לאיאד שלבי ו-ורוניקה גירנקו ומדליית ארד לעמי דדאון, שלושתם חברי אילן חיפה, חניכיו של יעקב ביננסון, המאמן הלאומי

איאד שלבי עם ורוניקה גירנקו. יחצ,
איאד שלבי עם ורוניקה גירנקו/יחצ

נבחרת השחייה הפראלימפית החלה את תחרויות הסבב העולמי בשחייה המתקיים באיטליה, ואת היום הראשון היא מסיימת עם שלוש מדליות: מדליית כסף לאיאד שלבי וורוניקה גירנקו ומדליית ארד לעמי דדאון, שלושתם חברי אילן חיפה, חניכיו של יעקב ביננסון, המאמן הלאומי.

בתחרות הסבב העולמי משתתפים 400 שחיינים, כאשר כל המשתתפים מתחרים זה בזה והתוצאה הסופית משוקללת בהתאם לדרגת המגבלה (הקלאס). ב-150 מעורב אישי הגיע איאד שלבי, קלאס 1, למקום השני הכללי בדרגת המגבלה שלו עם התוצאה: 4.55.62 דקות וזכה במדלית כסף. עמי דדאון קלאס 4 הגיע באותו מקצה למקום השלישי הכללי עם התוצאה: 2:35.23 דקות וזכה במדלית ארד. ורוניקה גירנקו קלאס 3, הגיעה בגמר ה-150 מעורב אישי לנשים למקום השני הכללי עם התוצאה 4:29.92 דקות וזכתה גם היא במדלית כסף.

דדאון השתתף גם בגמר ה- 100 מטר חופשי וסיים במקום הרביעי הכללי. מארק מליאר קלאס 8 סיים במקום השביעי עם 59:47 שניות בגמר ה100 מטר חופשי, תוך שהוא שובר את השיא האישי שקבע במוקדמות הבקר (59.71). השחיינים הבטיחו את מקומם באליפות העולם ואת הקריטריון למשחקים בפריז (בענף השחייה מקבלת כל מדינה על פי הישגי שחייניה מספר כרטיסים למשחקים, והיא רשאית לחלק אותם רק למי שעשה את הקריטריון.)

מאוחר יותר הערב ישתתף רון וולפורט המתאמן עם גיא שחר במכבי וייסגל רחובות בגמר ב' ב-100 מטר חזה

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully