וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורט קרית ביאליק זכתה באליפות המדינה בכדורגל תיכונים

באר שבע זכתה לארח את הגמר הארצי לתיכונים בכדורגל המופעל על ידי התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל כבר למעלה מ-30 שנה ומגלה את כוכבי העתיד של הספורט הישראלי

אורט קרית ביאליק. ארז עוזיר,
שחקני אורט קרית ביאליק חוגגים/ארז עוזיר

גמר התיכונים בכדורגל התקיים היום (חמישי) בהובלת התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל והפיקוח הארצי על החינוך הגופני ובשיתוף עם עיריית באר - שבע, בספורטק באר שבע . אל האירוע הגיעו כ - 1,000 תלמידים ותלמידות אוהדי הקבוצות.

אל הגמר הארצי, העפילו אורט קריית ביאליק ותיכון גולדה מפתח תקווה. שתי הקבוצות עלו לגמר אחרי שניצחו בחצאי הגמר באליפות הארצית. קרית ביאליק ניצחה 0:2, כאשר שני השערים שהובקעו במשחק, אחד בכל מחצית, היו מוצדקים נוכח היתרון המובהק והברור של הקבוצה מקריית ביאליק.

מנהל אורט קריית ביאליק רמי פורת בירך-"הנחישות של התלמידים שלנו שמתבטא גם בהצטיינות בלמידה הורגשה היום על המגרש. לאורך כל הדרך הפתענו את היריבים והוכחנו שעם כוח רצון אפשר להשיג כל מטרה. אני גאה בתלמידים ומאחל להם המשך הצלחה".

לשחקן המצטיין במשחק נבחר מאור שמחון, מבקיע השער הראשון והמרהיב לזכותם של שחקני הקרייה. "עשינו היסטוריה, אין לי מילים", סיכם בהתרגשות אפי טלבי, מורה ומחנך בבית הספר.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully