וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחדרה עבדו על הפן המנטלי, קורצקי צפוי להמשיך עם שלושה בלמים

עודכן לאחרונה: 10.3.2023 / 17:31

בקבוצה מבינים שהפסד לנס ציונה (שבת, 18:30) עלול לסבך אותם בתחתית. זלקה המוצהב ייעדר, המאמן: "צריכים את הקהל איתנו". ניב אנטמן צפוי לשוב לעמוד בין הקורות בסקציה

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:3 על הפועל חדרה/ספורט1

סקציה נס ציונה

סקציה נס ציונה, ששקועה במקום האחרון בטבלה ומסומנת כרגע כמועמדת ודאית לירידה, תארח מחר את הפועל חדרה ותנסה לרשום נצחון ראשון בעידן המאמן שלומי דורה. בנס ציונה מבינים שככל שהמחזורים עוברים והקבוצה לא מנצחת, גורל הירידה הולך ומתקרב.

דורה יחסר מחר את עומרי בן הרוש המורחק וכן את מוחמד אוסמן שפצוע ולא כשיר. המאמן מתכנן גם שינוי בין הקורות, כאשר מסתמן שניב אנטמן יחזור להרכב על חשבונו של יוסי גינזבורג. סתיו ישראלי צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי, כאשר ארי מורה ואלמוג בוזגלו מתורגלים בחלק הקדמי.

שוער סקציה נס ציונה ניב אנטמן. ברני ארדוב
חוזר לשער. ניב אנטמן/ברני ארדוב

הפועל חדרה

בקבוצה של מנחם קורצקי ישנה דריכות גדולה אחרי שלושה הפסדים רצופים וחמישה מחזורים ללא ניצחון, שכן במועדון מבינים כי הפסד נוסף עלול לסבך אותם במאבקי התחתית.

בהפועל חדרה שמו דגש השבוע גם על הפן המנטלי. אמש חגגו השחקנים ואנשי המועדון בחתונתו של הקפטן מנשה זלקה, שייעדר מחר בגלל צבירת כרטיסים צהובים. דיא לבאבידי יחזור להרכב ומסתמן כי המאמן ימשיך במערך הקבוע עם שלושה בלמים - ג'ונתן סיסה, עידו ולוי ופיליפ איפולה.

"מחכה לנו משחק מאוד חשוב", אמר קורצקי. "השחקנים מבינים זאת ואנחנו מאוד צריכים את הקהל איתנו, שיגיעו לתמוך במיוחד בתקופה הזו. אנחנו מאמינים שבתוצאה טובה אנחנו יכולים לצאת לדרך חדשה". איפולה הוסיף: "עשינו הכנה טובה ואנחנו מבינים מצוין מה המשמעות של ניצחון מחר. למרות הרצף הפחות טוב, יש לנו ביטחון ואנחנו יודעים מה אנחנו שווים. נגיע מוכנים ואני מאמין שנשיג תוצאה טובה".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי. קובי אליהו
קורא לקהל להגיע לתמוך. קורצקי/קובי אליהו

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו ארבע פעמים בליגת העל, כאשר שלושה משחקים הסתיימו בתיקו ובפברואר 2020 ניצחה הפועל חדרה 0:1 בבית. היא ניצחה גם בגביע באותה תוצאה בדצמבר 2018.

* כך, הניצחון האחרון של סקציה נס ציונה היה בפברואר 1997, עם 0:3 ביתי בליגה הארצית (השנייה דאז) מצמד של שלומי אירים ושער של אורן טסה.

* נס ציונה ברצף של שישה הפסדים וללא ניצחון ב-10 המחזורים האחרונים, כך שהיא הקבוצה היחידה בליגת העל שטרם ניצחה ב-2023.

* מנחם קורצקי ניצח בבכורה המחודשת, אבל מאז הפועל חדרה סופרת חמישה משחקים ללא ניצחון וכעת נמצאת ברצף של שלושה הפסדים. ארבעה רצופים? זה קרה לה לאחרונה בינואר 2021.

* שלומי דורה, שעדיין מחכה לניצחון הבכורה בנס ציונה, הפסיד לקורצקי רק פעם אחת בשבעה מפגשים ביניהם על הקווים. הוא ניצח שלושה ועוד שלושה הסתיימו בתיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: ניב שטייף
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 340

משחקי המחזור ה-26:

שבת, 15:00: הפועל חיפה - מכבי תל אביב (ספורט4)
שבת, 17:30: הפועל ירושלים - מכבי בני ריינה
שבת, 18:30: סקציה נס ציונה - הפועל חדרה
שבת, 19:30: בני סכנין - בית"ר ירושלים (ספורט4)
שבת, 19:30: מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד (ספורט2)

ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה (ספורט2)

שני, 20:30: הפועל תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully