וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריינה מתלבטים לגבי החוד, זיו אריה עשוי לערוך מספר שינויים

שלומי אזולאי, אחמד עאבד וגוסטבו מרמנטיני נאבקים על שני מקומות מול (שבת, 17:30). מימר: "יש קבוצה מספיק טובה כדי לעמוד במשימה". בדש ייעדר אצל האדומים, שרוצים לכבוש את המקום הרביעי

שני השערים של הפועל ירושלים מול בני ריינה/ספורט1

הפועל ירושלים

לאחר הבטחת הפלייאוף העליון, הפועל ירושלים רוצה לנצח מחר (שבת, 17:30) את בני ריינה כדי לנסות ולסיים את העונה הסדירה במקום הרביעי בטבלה, בתקוה שמכבי נתניה תמעד נגד מ.ס אשדוד במקביל. זיו אריה ייאלץ להסתדר ללא מלך השערים והשחקן הטוב ביותר של הקבוצה העונה, גיא בדש. המאמן לא תרגל הרכב, אך מעתה ועד סיום העונה הוא צפוי לבצע שינויים ב-11 ולתת דקות משחק לכאלה שמיעטו לשחק השנה.

גיא בדש שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
ייעדר. בדש/דני מרון

בני ריינה

העולה החדשה תנסה לחבר ניצחון שני ברציפות. במחזור שעבר קיבלה ריינה המון אוויר בתחתית, אחרי שגברה במשחק דרמטי על סקציה נס ציונה, וצברה הרבה ביטחון לקראת קרבות הפלייאוף התחתון. שרון מימר לא צפוי לערוך שינויים משמעותיים בהרכב, כאשר ההתלבטות היא בעיקר בחלק הקדמי בין שלומי אזולאי, אחמד עאבד וגוסטבו מרמנטיני, שנלחמים על שני מקומות בהתקפה, לצידו של מארק קוסטה שמקומו בהרכב מובטח.

"התכוננו כמו שצריך להתכונן למשחק מול קבוצה איכותית, מחויבת שלא סתם נמצאת בפלייאוף העליון", אמר מימר לקראת המשחק. "הפועל ירושלים הרוויחה את זה בצדק, היא קבוצה מאוד מאומנת, ומגיע למאמן שלהם שאפו על העונה הזאת. אנחנו נבוא ונמשיך בדרך שלנו, כי היא מתגברת לכל אורך החודש וחצי האחרונים. אנחנו מתחברים יותר ונמשיך בדרך הזאת, כי היא תביא לנו את התוצאות ותעזור לנו להישאר בליגה. הקבוצה שלנו צריכה להיות מחויבת ומרוכזת לאורך כל 90 הדקות, כדי להצליח במשימה, כי יש לנו קבוצה מספיק טובה כדי לעמוד בה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גוסטבו מרמנטיני שחקן מכבי בני ריינה מול יהב גורפינקל שחקן הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
התלבטות בחוד. מרמנטיני/מאור אלקסלסי

טריוויה

* הפועל ירושלים ברצף של ארבעה משחקים ללא הפסד, שהגיעו אחרי תשעה ללא ניצחון.

* אחרי שסיימה רצף של 15 מחזורים ללא ניצחון (2:3 ביתי על נס ציונה), מכבי בני ריינה רוצה לחזור לנצח גם בחוץ - דבר שעשתה רק פעם אחת העונה (2:3 על בית"ר ירושלים במשחק רדיוס בבלומפילד).

* בני ריינה ביצעה במחזור הקודם את המהפך השני שלה העונה וסך הכול צברה 12 נקודות מעמדות פיגור - רק מכבי חיפה מקדימה אותה עם נקודה יותר.

* שתי הקבוצות קיבלו העונה הכי הרבה פנדלים - שישה כל אחת (כמו מכבי חיפה ומ.ס. אשדוד). רק שבני ריינה החטיאה ארבעה מתוכם ואילו הפועל ירושלים עם החמצה אחת בלבד.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוהד אסולין
אצטדיון: טדי
קהל: 2691

משחקי המחזור ה-26:

שבת, 15:00: הפועל חיפה - מכבי תל אביב (ספורט4)
שבת, 17:30: הפועל ירושלים - מכבי בני ריינה
שבת, 18:30: סקציה נס ציונה - הפועל חדרה
שבת, 19:30: בני סכנין - בית"ר ירושלים (ספורט4)
שבת, 19:30: מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד (ספורט2)

ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה (ספורט2)

שני, 20:30: הפועל תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully