וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איליה עשוי לפתוח, לוקאסן בספק. רוני לוי מתלבט לגבי המערך

10.3.2023 / 13:35

שבוע אחרי שריקות הבוז מהיציעים, כ-3,000 אוהדים צהובים יצפינו למשחק מול הפועל חיפה (שבת, 15:00, ספורט4) ובמועדון רוצים להחזיר את האמון. ההולנדי בספק למרות שהתאמן, קנדיל ודוידזאדה עשויים לחזור ל-11. ממן עשוי לפתוח מנגד

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חיפה 0:1/ספורט1

הפועל חיפה

בצל התבוסה בדרבי, בהפועל חיפה ינסו להתאושש מול מכבי תל אביב. בחיפה מאוכזבים מאוד מהעונה הנוכחית שמוגדרת ככישלון חרוץ, בעיקר בשל העובדה שמדובר בתקציב הגבוה ביותר של המועדון בכל שנותיו של הבעלים יואב כץ. בשל כך במועדון מאוכזבים מכלל הגורמים, הן מבחינת השחקנים, ההנהלה והצוות המקצועי. יחד עם זאת, במועדון צפויים לתת לרוני לוי לבנות את הקבוצה בעונה הבאה. המאמן מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה והבעלים יואב כץ מרוצה ממנו ומעוניין שהוא יבנה את הקבוצה.

לקראת המשחק, לוי מתלבט בין מערך של שלושה בלמים לבין מערך של ארבעה שחקני הגנה. "מכבי תל אביב חייבת ניצחון, אבל לנו יש את הבעיות שלנו", אמר שחקן בקבוצה. "אף אחד לא רוצה להוריד רגל מהגז ואז למצוא את עצמו בטעות במאבקי הישרדות, חשוב לגמור את העניין כמה שיותר מהר".

מי שצפוי לחזור לסגל הוא דניס פוליאקוב. גם תומר יוספי שחוזר לעניינים יקבל דקות רבות יותר. ללוי יש התלבטות בין חנן ממן לאיתי בוגנים, אבל הראשון זוכה לעדיפות במקרה של מערך של ארבעה שחקני הגנה. במקרה כזה, לוי יצטרך להכריע גם מי מבין לואי טהא או קונסטנטינוס סוטיריו יפתח.

חנן ממן, קשר הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
יחזור להרכב? חנן ממן/מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב

אחרי ההפסד להפועל ירושלים שהרחיק אותם ממאבק האליפות, במכבי תל אביב רוצים להחזיר מחר (ראשון, 15:00 בספורט4) מול הפועל חיפה לפחות את אמון הקהל. למרות המשבר, 3,000 אוהדים יצפינו עד סמי עופר מחר בצהריים וירצו להתחבר מחדש לקבוצה אחרי שריקות הבוז והגידופים מהיציעים בשבת שעברה.

במכבי תל אביב כבר לא מדברים לטווח רחוק. המטרה היא נקודתית ועכשווית, לנצח מחר ולהיכנס לפלייאוף העליון עם עוד שלוש נקודות ומצב רוח משופר.

בכל הקשור להיבט המקצועי, אייטור קראנקה יצטרך קודם לראות אם יש לו את דריק לוקאסן למחר אחרי ששלשום נעדר הבלם מהאימון והוא עדיין בספק אף שאתמול בבוקר ערך אימון רגיל. יתכן שאנדרה ז'ראלדש יירד לספסל לטובת רארש איליה כזר חמישי ואז יפתח מאור קנדיל כמגן ימני. אופיר דוידזאדה החלים מפציעה ואמור לפתוח במערך של ארבעה בקו האחורי.

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה
אופיר דוידזאדה, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
החלים ועשוי לפתוח. דוידזאדה/אריאל שלום

טריוויה

* 124 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי תל אביב מובילה 30:59 בניצחונות ועוד 35 משחקים לא הוכרעו.

* הפועל חיפה לא ניצחה את מכבי תל אביב ב-12 מפגשי הליגה האחרונים, מאז ה-1:2 בחוץ במרץ 2018. בכל שבעת האחרונים גם הפסידה.

* הניצחון הביתי האחרון על מכבי תל אביב היה בפברואר 2015, אז מהראן לאלה וטדאס קיאנסקאס קבעו 0:2 להפועל חיפה.

* השתיים נפגשו במחזור ה-26 גם לפני שש שנים, אז דור פרץ המושאל כבש שער עצמי שהעניק למכבי תל אביב 0:1 במשחק אותו אירחה בנתניה.

* מדובר במפגש בין שתי הקבוצות שצברו הכי מעט נקודות ממצבי פיגור: מכבי תל אביב עם שלוש והפועל חיפה עם שתיים בלבד. פרט אליהן, רק קרית שמונה עדיין לא ביצעה מהפך העונה.

* הפועל חיפה כבשה פחות מכל קבוצה אחרת בליגה במשחקי בית: תשעה שערים בלבד. מצד שני, היא גם ספגה שישה בלבד כמארחת - רק מכבי תל אביב עם מאזן טוב יותר (חמישה שערי חובה בבית).

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: חיפה
קהל: 5610

משחקי המחזור ה-26:

שבת, 15:00: הפועל חיפה - מכבי תל אביב (ספורט4)
שבת, 17:30: הפועל ירושלים - מכבי בני ריינה
שבת, 18:30: סקציה נס ציונה - הפועל חדרה
שבת, 19:30: בני סכנין - בית"ר ירושלים (ספורט4)
שבת, 19:30: מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד (ספורט2)

ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה (ספורט2)

שני, 20:30: הפועל תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully