וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניקובסקי: "הרגשנו שהקהל לא היה איתנו". קראנקה: "יש בעיה מנטלית"

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 11:23

קשר מכבי תל אביב התייחס ל"משבר" עם הקהל אחרי ההפסד להפועל ירושלים: "זו היתה טעות לא לצאת אליהם". המאמן ניתח: "צריכים עקביות. האוהדים? האווירה לא נעימה כרגע, השחקנים צריכים אותם"

ערן זהבי בריאיון אחרי ההפסד של מכבי תל אביב להפועל ירושלים/ספורט1

מכבי תל אביב הפסידה בשבת שעברה באצטדיון בלומפילד להפועל ירושלים והיה זה משחק שאולי חרץ את גורלה, כי יומיים אחר כך מכבי חיפה הביסה בדרבי והגדילה את הפער ביניהן לשמונה נקודות. אם אייטור קראנקה ושחקניו רוצים להישאר במאבק האליפות כנגד כל הסיכויים, הם צריכים לנצח את הפועל חיפה (שבת, 15:00, ספורט4), לפחות זמנית לצמק את הפער מהפסגה לחמש הפרש ולקוות שאולי אחת משתי המדורגות מעליה תמעד רגע לפני שיוצא לדריך הפלייאוף העליון. בניגוד למשחק בשבת, אופיר דוידזאדה אמור לחזור לסגל של מכבי תל אביב וייתכן שגם להרכב, כך שאנריק סבוריט יוסט בחזרה למרכז ההגנה.

מאמן מכבי תל אביב, אייטור קראנקה. שלומי גבאי
עדיין מאמין. קראנקה/שלומי גבאי

אייטור קראנקה התייחס להפסד המאכזב האחרון ואמר: "אני מבין שאנחנו צריכים יותר עקביות במהלך המשחקים. מה שהופך את הקבוצה לטובה יותר זו העקביות. אנחנו צריכים להיות חזקים בראש ולא רק עם הכדור. להיות חסינים מנטאלית. הדבר הכי חשוב במועדון כזה הוא לנצח משחקים. האווירה עכשיו לא הכי טובה, אבל אני לוקח את הלחץ על הכתפיים שלי. אני מעדיף שהקהל יהיה עם השחקנים כי השחקנים צריכים את הקהל".

על כך שהקבוצה לא עושה מהפכים: "זה משהו שנצטרך לעבוד עליו. אחרי 50 דקות פשוט נעלמנו. אנחנו צריכים להראות כמה אנחנו מסוגלים להיות טובים וחזקים. כולם מבינים את התסכול של הקהל, אבל אנחנו כאן ביחד. ננתח את המשחק שלנו, את הטעויות וכמאמן אנסה להשיג איזון מחדש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גבי קניקובסקי, מכבי תל אביב. אריאל שלום
"צריכים את הקהל איתנו". קניקובסקי/אריאל שלום

גבי קניקובסקי התייצב במסיבת העיתונאים והתייחס לתקופה הרעה וגם ל"משבר" שהיה עם הקהל: "התחושות היו מאוד קשות, קיווינו לתוצאה אחרת. זה לא הלך. עכשיו הפנים למשחק בשבת. כקבוצה וכשחקנים הרגשנו שהקהל באותו משחק לא היה איתנו ומאוד נפגענו. כשחקנים דיברנו על זה ואולי זו היתה טעות לא לצאת. כן דיברנו על זה ולפעמים מהאמוציות של המשחק לא רואים דברים בצורה אובייקטיבית".

על מאבק האליפות: "זה לא גמור. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולהגיע לכל משחק כאילו זה גמר גביע. לא לחשוב על מכבי חיפה ובאר שבע. להתרכז במשימות שלנו".

"החלפנו מאמן. היתה לנו דרך מסויימת אבל לא יצרנו מומנטום. אפילו כשחקנים לא כל אחד הצליח להתחבר כמו שצריך העונה. דברים הלכו קשה יותר, אנחנו צריכים להתעלות על זה. זו העונה ועם כל הכבוד אנחנו בחצי גמר גביע ובמקום השלישי. אנחנו עדיין שם. העיקר הניצחון כרגע כי זה המאני טיים".

על כך שהקבוצה לא עשתה מהפך באף משחק ליגה: "יש לנו את הבעיה המנטלית הזו ואנחנו כן מתעסקים בה. נצטרך לשפר את זה כי כרגע אין לנו את הפריבילגיה הזו להסתכל הצידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully